اخبار تکنولوژی

شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه آغاز سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را رایگان کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، هم‌زمان با فرارسیدن ماه مهر، دسترسی به اپلیکیشن تعاملی شاد از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، رایگان شد و هیچ‌گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین شاتل موبایل محاسبه نخواهد شد. شاتل موبایل در سال تحصیلی گذشته نیز، علاوه بر اعطای بسته اینترنت به معلمین گرانقدر و رایگان‌ سازی سامانه های آموزشی دانشگاهی، دانش‌آموزی و علوم پزشکی، استفاده از سامانه شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود.

رایگان‌سازی ترافیک اپلیکیشن شاد توسط شاتل موبایل، در حالی صورت می‌گیرد که این اپراتور با هدف تسهیل ارتباطات از ابتدای مهر ماه بسته‌های ویژه‌ای با ۲ برابر حجم به مشترکین خود ارائه کرده است. در این طرح مشترکین شاتل موبایل می توانند با خرید بسته های ویژه آغاز سال تحصیلی تا پایان دهم مهر، به میزان حجم خریداری شده از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این بسته ها با شماره گیری کددستوری #۴*۲*۱* از سیم‌کارت های شاتل موبایل و یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن “شاتل موبایل من” و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش  ۳G و   ۴G/LTEدر سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا