اخبار ورزشی

شاکری: فکری قبل از اینکه سرمربی تیم باشد با بازیکنان رفیق است/ ۴ گل تاکتیکی به استقلال زدیم

شاکری: فکری قبل از اینکه سرمربی تیم باشد با بازیکنان رفیق است/ ۴ گل تاکتیکی به استقلال زدیم

– اخبار ورزشی –

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، با ابراز خرسندی از پیوستن به هوادار گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم به همین خاطر هوادار را انتخاب کردم. هوادار یک تیم تهرانی است که حاشیه‌ای ندارد. ما کادر فنی خوبی داریم و خوشبختانه بازیکنان فوق‌العاده‌ای به هوادار اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم پیروزی ما در بازی مقابل استقلال عیار تیم را نشان داد. 

پس از نساجی و صنعت نفت؛ هوادار هم سقف بودجه خود را اعلام کرد

 

وی در ادامه تأکید کرد: طبیعتاً ما و استقلال از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتیم، ولی تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و چهار گل تاکتیکی به استقلال زدیم. من به موفقیت این تیم امیدوارم و معتقدم هوادار حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ‌ برتری خواهد بود. 

شاکری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند عملکرد نه‌چندان خوب خودش در فصل گذشته را جبران کند، گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم شرایط برای من سخت بود و فصل گذشته هم ترافیک شدیدی در خط حمله گل‌گهر وجود داشت. مطمئناً برای فصل بعد انگیزه خیلی زیادی دارم و در این چند سال هم هر وقت تیمم را عوض کردم اتفاقات خوبی برای من رخ داد. 

مهاجم تیم فوتبال هوادار راجع به کار کردن با محمود فکری یادآور شد: او قبل از اینکه سرمربی تیم باشد با بازیکنان رفیق است و خوشبختانه جو خوبی در تیم ما وجود دارد. امیدوارم نتایج خوبی در فصل آینده بگیریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا