سمنان

شبکه برق بزرگراه «حرم تا حرم» اصلاح می‌شود

رحمان اشرفی، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سمنان اظهار کرد: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستای داورآباد، بهینه‌سازی پست هوایی روستای یاتری‌علیا، بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ده‌نمک و اصلاح شبکه خیابان شهید مطهری کهن‌آباد به‌عنوان پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت است.

اشرفی بیان کرد: از شروع سال جاری تا به حال و به‌منظور تأمین برق اشتراک‌های جدید، دو هزار و ۳۴۲ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف احداث شده و عملیات اصلاح و بهینه‌سازی چهار هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع برق شهرستان نیز به اجرا درآمده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان با اشاره به اینکه برای تغذیه برق مشترکان، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت یک هزار و ۲۵ کیلوولت آمپر احداث شده، افزود: هم‌اینک ظرفیت پست‌های برق شهرستان به ۶۵ هزار و ۳۱۰ کیلوولت آمپر رسیده است.

وی یادآور شد: در راستای پروژه‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت احتمالی سیم مسی، یک هزار و ۵۱۰ متر کابل خودنگهدار نیز احداث و بهره‌برداری رسیده است.

اشرفی تصریح کرد: از آغاز امسال تا زمان حاضر، ۱۶ پروژه عمرانی برق‌رسانی در نقاط مختلف شهرستان، با صرف اعتباری به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا