علمی و فناوری

«شبیه تحریم ملت از سوی دولت است» / «تذکر شفاهی» نماینده مجلس در انتقاد از «روند کاهش سرعت اینترنت»

«شبیه تحریم ملت از سوی دولت است» / «تذکر شفاهی» نماینده مجلس در انتقاد از «روند کاهش سرعت اینترنت»

صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: کاهش سرعت اینترنت به رغم فیلتر بودن اغلب شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی مورد استفاده مردم در کنار تحمل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تورم همچنان به عنوان مهمترین دغدغه این روزها بالاخص برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: با وجود وعده مسئولان مربوطه به ویژه شخص شما مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط اما همچنان شاهد روند کاهش سرعت اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه هستیم، به طوری که مردم در برخی ساعات قادر به استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی داخلی هم نیستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اوضاع نابسامان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه است تا یک تصمیم سنجیده، پیش از اینکه ریشه کسب و کارهای اینترنتی کشور خشکانده شود، به تحریم داخلی ملت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پایان دهید.

بیشتر بخوانید:

  • نماینده مجلس: گلایه رئیس‌جمهور از وضعیت اینترنت، «فرار به جلو»ست / محدودیت‌ها، نتیجه «مصوبات» شورایی به ریاست رئیسی است

  • رئیسی «تیک خاکستری توییتر» هم گرفت / رئیس جمهور، بازهم، مردم عصبی پشت سد «فیلتر» را دور زد + تصویر

  • انتقاد خبرگزاری دولت از کندی اینترنت/ کسی علت را می‌داند؟

  • دور زدن «فیلترینگ» در صحن «بهارستان» / شکار تصویر تلاش یک نماینده مجلس برای اتصال به «وی پی ان» در صحن علنی!

۲۱۲۱۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا