چهارمحال و بختیاری

شتاب گیری روند توسعه استان چهارمحال وبختیاری با تقویت زیرساخت‌ راه

شتاب گیری روند توسعه استان چهارمحال وبختیاری با تقویت زیرساخت‌ راه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه ۳۰ فروردین در جمع مدیران راه و شهرسازی استان افزود: با ورود قرارگاه خاتم برای اجرای طرح‌های عمرانی مهم استان از جمله محور ارتباطی بروجن به لردگان به ایذه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین از محل ماده ۵۶ اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان به جاده بروجن به لردگان به ایذه، شهرکرد به شلمزار و فرخشهر به دزک به شلمزار تخصیص یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر رییس‌جمهور نیز به حوزه راه‌های استان تلق گرفته است، اظهار داشت: با جذب این اعتبارات تحول بزرگی در حوزه زیرساختی استان شکل می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از الزامات توسعه در هر منطقه ایجاد زیرساخت است، تصریح کرد: اگر بخواهیم استان توسعه‌یافته‌ای داشته باشیم باید بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی در حوزه زمینی، ریلی و هوایی در استان ایجاد کنیم.

وی، مولدسازی و فروش اموال و دارایی های مازاد دستگاه‌های دولتی را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای تامین منابع مالی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هرچند وضعیت اعتبارات استان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر است اما نباید از ظرفیت مولدسازی غافل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر به کارگیری اهتمام ویژه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: با رونق صنعت ساخت و ساز صنایع دیگر نیز رونق گرفته و اشتغال قابل توجهی در استان ایجاد می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا