اردبیل

شرایط تولید ثروت در اردبیل محیا است/ مشکلات فعلی با کار صرفا در وقت اداری حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به پتانسیل‌های موجود استان اردبیل، کلیه شرایط تولید ثروت در استان محیا است.

وی افزود: جهت اقدام به تولید ثروت باید از بند قوانین دست‌وپا گیر و غلطی که در حوزه تولید و اشتغال وجود دارد رها شویم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در رابطه با موضوعاتی مانند سرمایه‌گذاری، این سخن دستگاه‌ها که بر اساس قانون نمی‌شود این سرمایه‌‌گذاری اتفاق بیفتد، بسیار نادرست است.

عاملی ادامه داد: مسؤولان استانی توجه داشته باشند که شرایط کشور و استان خاص است و نباید به گرفتاری و مشکلات معیشتی سرپرستان خانوار بی‌تفاوت بود.

مشکلات فعلی با کار صرفا در وقت اداری حل نمی‌شود

وی گفت: مشکلات فعلی جامعه با کار و فعالیت صرفا در وقت اداری حل نخواهد شد و مدیرانی که به شکل جهادی، شبانه‌روزی و صادقانه در راه خدمتگزاری به مردم قدم بردارند، از حمایت مسئوولان استان بهره‌مند خواهند شد.

استاندار اردبیل تشریح کرد: اهالی شهرستان نیر از ترافیک سنگینی که در طول روز داخل شهر ایجاد می‌شود مانند دیگر مطالبات خود گلایه به حق داشتند که دستورات لازم جهت بررسی فنی برای رفع کامل موضوع صادر شد.

عاملی با اشاره به یکی دیگر از مطالبات شهرستان نیر ادامه داد: به گفته اهالی و مسؤولان شهرستان نیر تغییر جاده فرعی به اصلی نیر – سراب در حوزه تردد و اقتصادی شهرستان تاثیر بسزایی دارد که در این رابطه جهت بررسی و سپس آغاز عملیات اجرایی دستور صادر شد.

مشکل فاضلاب نیر تا پایان سال رفع می‌شود

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرستان نیر، فاضلاب این منطقه است که بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی باید اختصاص یابد که حدودا نصف این بودجه از بخش اعتبارات تامین شده و مابقی از حوزه تنش آبی وزارت‌خانه مربوطه تامین خواهد شد و مشکل فاضلاب نیر تا پایان سال رفع می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در رابطه با انشعاب آب نیر و سرعین مشکلاتی وجود دارد که با توجه به حساسیت موضوع در حوزه اجتماعی، این مسئله در اسرع وقت با حضور مسؤولان مربوطه استانی بررسی و یک تصمیم درست و منطقی اتخاذ خواهد شد.

طراحان خبره برای منطقه گردشگری بولاغلار طرح ارائه کنند

عاملی افزود: پس از اتمام زمین جهت ساخت مسکن در مناطق روستایی استان، شاهد عدم اضافه کردن مناطق به روستا بودیم که یکی از دلایل مهاجرت از روستا است، دستورات لازم جهت الحاق زمین‌ به روستاها صادر شد.

وی گفت: منطقه بولاغلار شهرستان نیر یکی از مناطق گردشگری با پتانسیل بالا محسوب می‌شود ولی باید برای عملیاتی کردن پتانسیل‌های موجود، طراحان خبره برای این منطقه طرح‌های گوناگونی ارائه کنند تا بهترین و مناسب‌ترین طرح وارد فاز عملیاتی شود.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات مدرسه روستای میمند نیر که توسط دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه مطرح شد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای ساخت محوطه و سرویس بهداشتی مدرسه روستای میمند توسط نوسازی مدارس انجام شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا