کهگیلویه و بویراحمد

شرف‌آباد یا «ینگه دنیا» در یاسوج؟/معابر افتضاح و اینترنتی که اینجا هیچ کاره است+انتقاد تند اهالی از بی‌توجهی

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، اگر در فاصله یک نیم روز نگاهی به همه نقاط شهر یاسوج از شمالی‌ترین نقطه تا به قول آقای شهردار خط القعر این شهر یعنی شرف آباد بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این شهر و یا به عبارتی مرکز استان و بهتر بگوییم پایتخت طبیعت ایران یکی از محروم‌ترین و مظلوم‌ترین شهرهای ایران است.

یاسوج شاید تنها مرکز استان باشد که چنین دارای نواقص و کمبودهایی است شهری که از هر لحاظ دارای مشکل است از آسفالت ضعیف در کوچه پس کوچه ها تا وضعیت نامطلوب خیابان‌ها و چهره زشت فضای سبز گرفته تا سایر کمبودها از جمله وضعیت اینترنت در برخی نقاط یا اوضاع آشفته آب آشامیدنی شهر همگی از شهری محروم و مرکز استانی مظلوم حکایت دارد.

مردم خودشان همه وقته از گوشه و کنار شهر یاسوج پیام‌ها، تصاویر و کلیپ هایی برای خبرنگاران ارسال می‌کنند که این مشکلات گاها از دید اصحاب رسانه پنهان است مردم خود رسانه ای برای بیان ضعف و مشکلات هستند.

در یکی از آخرین موارد از شرف آباد یاسوج یکی از اهالی منطقه متنی در فضای واتساپی به دفتر برگزیده های ایران ارسال کرده که نشان می‌دهد شرف آباد یکی از نقاط مشکل دار شهر یاسوج بوده و بیش از سایر مناطق به آن بی توجهی شده است.

البته گزارش‌های متعددی در گذشته بنا به درخواست مردم منطقه شرف آباد داشته‌ایم اما مسئولان هرگز به درخواست‌های مردمی در گزارش‌ها جواب مثبت نداده‌‌اند و عملاً گشایشی در منطقه شرف آباد مگر در رفع مشکل محله بختیاری‌ها از سوی شهرداری نداشته‌ایم.

نه خبری از آسفالت کوچه های خاکی شده، مشکل آب آشامیدنی برطرف نگردیده و اینترنت هم کماکان همان وضعیت قبلی خود را دارد البته در شرف آباد محله‌ای حاشیه نشین نیز وجود دارد که وضعیتی بدتر از نقاط مرکزی آن داشته و مردم آن نقطه از برخی ادارات و دستگاه‌ها به کل قطع امید کرده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا