لرستان

شرکت پشتیبانی امور دام لرستان  پشتیبان سبد غذایی مردم

شرکت پشتیبانی امور دام لرستان  پشتیبان سبد غذایی مردم

سید احمد موسوی: در استان لرستان نیز این شرکت در این روزها و شب های منتهی به نوروز و ماه رمضان روزهای پرکاری را می گذراند فعالیتهای گسترده این مجموعه در حمایت از تولیدات داخلی و کمک به اقشار مختلف مردم استان در حوزه تنظیم بازار کمتر به چشم می آید اما مجموعه مدیریتی این شرکت همواره با گشاده رویی سعی در تحقق خواسته مشتریان خود دارند .

تشریح وظایف شرکت

در همین رابطه مدیرکل پشتیبانی امور دام استان دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران با اشاره به وظایف این شرکت گفت : وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام استان تامین ،ذخیره سازی و توزیع و تنظیم بازار انواع خوراک دام، طیور ، آبزیان و حمایت از تولیدات داخل دامی می باشد .

علی حسن فرج زاده گفت : باتوجه به تورم و گرانی در جامعه و در راستای اهداف دولت و وزارت جهاد کشاورزی جهت کنترل و تنظیم بازار اقدامات موثر و حمایتی با کمک سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گرفته است .

توزیع ۶۹۰ تن گوشت منجمد در سه ماه

وی افزود: طبق برنامه ریزی و تلاش همه عوامل شرکت امور دام و در جهت کنترل و تنظیم بازار از ابتدای دی ماه جاری تابحال مقدار ۶۹۰ تن گوشت منجمد در سطح استان توزیع نموده ایم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان لرستان با بیان اینکه ۲۰۰ تن گوشت وارداتی با کیفیت وارد استان شده اظهار داشت : علاوه بر این و در جهت حمایت از تولیدکنندگان و دامداران استان ۴۵۰ تن کشتار دام سبک و سنگین در داخل استان صورت گرفته و روانه بازار شده است همچنین ۴۰ تن گوشت وارداتی دام سنگین نیز به مردم استان عرضه گردید .

حمل ۴۲۵ تن گوشت از جنوب کشور

فرج زاده تصریح کرد : در بحث ذخیره سازی با هماهنگی های بعمل آمده مقدار ۴۲۵ تن گوشت گوسفند و گوساله از جنوب کشور به استان در حال حمل هستند و در سردخانه ذخیره سازی خواهند شد و در زمان مقتضی توزیع می گردند

وی با تقدیر از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در جهت همکاری و تلاش شبانه روزی جهت تخصیص گوشت ارزان به مردم افزود: علاوه بر توزیع و ذخیره سازی حجم زیادی از گوشت در استان ، با پیگیری های سید عماد شاهرخی ریاست سازمان و حوزه بازرگانی سازمان با هدف تنظیم بازار شب عید و ماه رمضان مقدار ۵۰۰ تن گوشت باکیفیت مرغوب به استان اختصاص یافته که قرار است بزودی به استان حمل شود .

ذخیره سازی بیش از ۲۳۰۰ تن مرغ منجمد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان در ادامه از ذخیره سازی بیش از ۲۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: این مقدار مرغ نیز از با قیمت مصوب ارزان قیمت خریداری گردیده و آماده عرضه به بازار می باشد .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا