Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شرکت 175 دانش آموز قشمی در پویش کتاب و کتابخوانی - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

شرکت ۱۷۵ دانش آموز قشمی در پویش کتاب و کتابخوانی

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، سید مسعود موسوی ظهر امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: در نهایت ۱۵ نفر از شرکت کنندگان به عنوان دانش آموزان برتر، برگزیده شدند.

وی ادامه داد: این پویش در بخش‌هایی شامل عکاسی از کتاب دوست‌داشتنی، روان‌خوانی صوتی دو نفره، معرفی کتاب و کلیپ نقاشی از صفحه کتاب مورد علاقه خود در هفته کتاب و کتابخوانی (۱۵ الی ۲۸ آبان ماه) برگزار شد.

به گفته موسوی؛ برای اجرای این برنامه مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قشم با یکدیگر همکاری داشتند.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: توجه اقشار مختلف به مقوله کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین ویژگیهای فرهنگی جزیره قشم است و هر اندازه که توجه افکار عمومی به موضوع مطالعه و کتابخوانی بیشتر جلب شود، جامعه بیشتر در مسیر تعالی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قرار می گیرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا