اردبیل

شریعتمداری: بصیرت و دشمن‌شناسی تکمیل‌کننده نقشه راه عظمت ایران است/ ایران اسلامی موجودیت استکبار جهانی را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسین شریعتمداری عصر امروز در مراسم سالروز حماسه نهم دی در مصلی خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و امام راحل(ره) اظهار کرد: نقشه راه عظمت ملت ایران به دست با کفایت مقام معظم رهبری ترسیم و در ادامه بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری تکمیل‌کننده این نقشه راه است.

وی افزود: دشمن اکنون خود اعتراف می‌کند که توان رویارویی با ایران را ندارد و این نشان می‌دهد که قدرت انقلاب اسلامی، تحریم‌های اقتصادی و همه‌جانبه را به کنار زده و تصمیم‌گیر معادلات جهانی است.

ایران اسلامی موجودیت استکبار جهانی را به خطر انداخته است

مدیرمسؤول روزنامه کیهان ادامه داد: ما در جایگاهی ایستاده‌ایم که امام راحل(ره) پایه‌ریزی کرده و انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و اکنون دشمن در تمام جهان از ایران اسلامی در هراس است.

شریعتمداری با اشاره به برد موشک‌های نقطه‌زن ایران بیان کرد: دشمن در جریان پایگاه عین‌الاسد آمریکا به قدرت موشک‌های ایران پی برد و اکنون اعتراف به خسارت‌های آن می‌کند.

دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت مردم است

وی با بیان این‌که اصلی‌ترین مطالبه ملت ایران در بحث مذاکرات، لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها است، تصریح کرد: دولت قبل به دشمنان امتیاز داده و دشمنان نیز عهد خود را شکسته‌اند ولی اکنون دولت سیزدهم با تمام توان برای خدمت به این ملت آستین بالا زده و قطعا در کنار همین ملت موفق خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دو کتاب «عالم عامل» که شرح زندگانی حضرت آیت‌الله هبت‌الله یکتایی و «خلخال در انقلاب اسلامی» که نوشته سیدمحمدمسعود نقیب از نویسندگان شهرستان خلخال است، رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا