اخبار ورزشی

شعار ”حیاکن و رهاکن“ علیه رحمتی در ورزشگاه وطنی/ اعتراض عکاسان مازندرانی به باشگاه نساجی

شعار ”حیاکن و رهاکن“ علیه رحمتی در ورزشگاه وطنی/ اعتراض عکاسان مازندرانی به باشگاه نساجی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم‌های فوتبال نساجی و آلومینیوم از ساعت ۱۸ عصر امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* حسن کامرانی‌فر دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که مدتی با حکم کمیته اخلاق محروم بود بعد از لغو محرومیتش از سوی کمیته استیناف امروز بعد از مدت‌ها به میدان فوتبال بازگشت و به‌عنوان ناظر داوری مسابقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور پیدا کرد.

آغاز هفته ششم با برتری آلومینیوم در خانه نساجی/ زور رحمتی به تیمِ سابقش نرسید + جدول

 

* برخی از عکاسان ورزشی مازندران در واکنش به صادر نشدن کارت‌های‌شان برای دیدار نساجی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در حرکتی اعتراضی حاضر نشدند در دیدار برابر آلومینیوم به ورزشگاه وطنی بیایند تا از تیم شهرشان در لیگ برتر عکاسی کنند. فدراسیون فوتبال در آن مسابقه برای برخی از عکاسان مازندرانی کارت عکاسی صادر نکرده بود.

* احسان قهاری در دقیقه سه برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد، ولی حاضر به شادی بعد از گل نشد. قهاری محصول آکادمی نساجی است و در فصل گذشته هم برای نساجی در لیگ برتر بازی کرده بود. 

* به دلیل نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های گذشته، استقبال کمی از این دیدار انجام شده و فقط سکوهای روبه‌روی جایگاه پر شده بود و صندلی‌های خالی زیادی در سکوهای دیگر به چشم می‌خورد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

 

 * خیلی از هواداران حاضر در ورزشگاه علیرضا حقیقی و محمد عباس‌زاده را تشویق کردند و علیه کادر فنی نساجی شعارهایی را سر دادند. در دقیقه ۷۰ مسابقه شعار ”حیاکن و رهاکن“ علیه سید مهدی رحمتی از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه شنیده می‌شد. همچنین هواداران نساجی با شعار ”با این همه هوادار خیلی خجالت دارد“ اعتراض خود را نسبت به نتایج و عملکرد شاگردان رحمتی نشان دادند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا