گیلان

شعار مرگ بر آمریکا یک راهبرد اساسی در جمهوری اسلامی است

به گزارش برگزیده های ایران از املش، حسن حبیبی ظهر امروز در مراسم سالگرد مراسم شهادت سردارحاج سلیمانی در مصلی این شهرستان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باید از منظر‌های مختلف بررسی شود، اظهار کرد: شهادت این شهید گرانقدر آثار معنوی، اجتماعی درونی و بیرونی بسیار زیادی داشته است که باید توسط کارشناسان بررسی شود.

وی یکی از دلایل غیر عادی و چند بعدی بودن شهادت سردار سلیمانی را دور از وطن بودن آن دانست و گفت: شهادت‌سردار ایرانی دور از وطن و در عراق و به فرمان مستقیم رئیس جمهور آمریکا رخ داد که این پدیده غیر عادی و بسیار پیچیده بوده و نشان دهنده تاثیر گذاری سردار سلیمانی در جهان بین الملل بوده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با اشاره به تاثیری پذیری ملت‌های آزادی‌خواه از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دلیل دوم غیر عادی بودن شهادت حاج قاسم سلیمانی، تعظیم یک ملت، شاید بتوان گفت تعظیم دو ملت عراق و ایران و حتی آزادگان جهان است.

حبیبی با تأکید بر لزوم توجه به شخصیت در تراز انقلاب اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی با شهادت خود باعث ایجاد وحدت و همبستگی ملی در کشور پس از اتفاقات سال ۸۸ شده است زیرا این سردار شهید نمونه یک انسان در تراز انقلاب اسلامی بوده است.

وی سومین پیامد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را عینی‌سازی اسوه‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد: سومین پیامد داخلی امروزی سازی و عینی سازی اسوه‌های جنگ تحمیلی مانند شهید همت، باکری، کاظمی و چمران و خوش سیرت و املاکی است.  شهادت ایشان اسوه های گذشته را دوباره احیا کرد و گام دوم انقلاب اسلامی را برداشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با تاکید بر لزوم الگو سازی از شخصیت معنوی حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی عارفی سالک واصل و مجاهد بوده و  برای حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی الگو شد.

حبیبی با بیان نفرت ملت ایران از آمریکا با شهادت سردار سلیمانی بیشتر شده است، افزود: شعار مرگ بر آمریکا یک راهبرد اساسی در نظریه انقلاب اسلامی است‌ بسته شدن نطفه عمیق نفرت در کل ملت ایران از آمریکا است‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا