اخبار ورزشی

شعبانی: مارتینس و کادرش ایده‌های خوبی دارند و تمرینات را حرفه‌ای جلو برده‌اند/ تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم

شعبانی: مارتینس و کادرش ایده‌های خوبی دارند و تمرینات را حرفه‌ای جلو برده‌اند/ تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا شعبانی با اشاره به تعویق دیدارهای فولاد در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. البته وقفه به وجود آمده این فرصت را به ما داد تا شاهد تطبیق هرچه بیشتر تیم فولاد با خواسته‌ها و افکار آقای مارتینس باشیم. برپایی اردوی آماده‌سازی در تهران با انجام سه بازی دوستانه تأثیر پررنگی در افزایش هماهنگی‌ها و شناخت سرمربی جدید از تیم داشت و پس از تهران این روزها تمرینات تیم با نظم بسیار خوبی در اهواز در حال پیگیری است.

وضعیت نامشخص مطالبات منصوریان و دستیارانش در فولاد خوزستان/ اختلاف‌نظر در استفاده از یک «واژه»

وی در ادامه افزود: آقای مارتینس و کادر فنی ایشان از شرایط تمرینی رضایت کامل دارند. آنها ایده‌های خوبی دارند و به‌صورت حرفه‌ای تمرینات را جلو برده‌اند. اعضای تیم هم همگی برای خروج فولاد از این شرایط مصمم هستند و امیدوارم مزد تلاش‌های‌شان را در مسابقات آینده بگیرند و شاهد بهبود وضعیت فولاد در جدول باشیم.

شعبانی درباره وضعیت سایر تیم‌های باشگاه فولاد نیز گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ دسته دوم، شرایط اردو برای تیم فولاد ب به‌عنوان تیم دوم باشگاه فراهم شده است. علاوه بر نگاهی که به جایگاه تیم فولاد ب در جدول داریم، تلاش کردیم بحث جوانگرایی هم جدی گرفته شود که خوشبختانه شاهد حضور بازیکنان جوان و استعدادهای خوبی در این تیم هستیم. مراحل آماده‌سازی تیم‌های پایه هم به خوبی در جریان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان در مورد گلایه و دغدغه‌های مربوط به کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی خود بهترین امکانات را با ساخت ورزشگاه مجهز شهدای فولاد خوزستان فراهم کرده است. ورزش فوتبال یک مقوله گسترده است؛ سایر بخش‌ها هم باید پای کار بیایند. ما برای رفع نگرانی‌ها و این دغدغه چند ساله، همکاری لازم را با متولیان امر انجام خواهیم داد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا