Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شفافیت آرا منجر به کاهش فساد در کشور می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

شفافیت آرا منجر به کاهش فساد در کشور می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، سید محسن دهنوی ظهر امروز در جلسه بررسی نقش دانشجو مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی گیلان با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) اظهار کرد: پیغمبر خاتم (ص) راه روشن زندگی و هدایت انسان در جامعه بشری است و اگر مسؤولان، مردم و جوانان به ویژگی‌های شخصیتی حضرت محمد (ص) توجه کنند راه رسیدن به سعادت هموار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش امید در جامعه با روی کار آمدن دولت جدید در کشور گفت: با روی کار آمدن دولت جدید امیدواری در بین عموم جامعه برای حل مشکلات افزایش پیداکرده است و این امر در نظرسنجی‌های مختلف مشخص است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های حل مشکلات کشور را افزایش امید عوام مردم به حل مشکلات دانست و بیان کرد: در دولت گذشته میزان امید مردم برای حل مشکلات به پایین‌ترین حد خود رسیده بود ولی با روی کار آمدن دولت جدید و با اقدامات صورت گرفته، ۶۳ درصد مردم به حل مشکلات کشور امیدوار هستند.

دهنوی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های استکبار به‌منظور تزریق ناامیدی در جامعه تصریح کرد: سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه باید از تمام ظرفیت خود به‌منظور حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده کنند زیرا استکبار در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است لذا اگر سه قوه بتوانند مشکلات را حل کنند این افزایش امید در جامعه قطعاً افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید بیشتر از گذشته وارد کار شده و این امید در جامعه را افزایش دهند، گفت: باید مطالبات مختلف در هر استان‌ را به گوش مسؤولان رسانده و دانشجو نقش مهمی در تحقق این امر دارد به این منظور تحقق این امر باید کارگروه مشخص تشکیل شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ۵۰ درصد مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت دانست و افزود: ۵۰ درصد مشکلات مردم به دلیل تورم، تحریم بوده و ۵۰ درصد آن سوء مدیریت موجود در کشور است که دولت و مجلس برنامه‌های خوبی در راستای مقابله با سوء مدیریت‌های موجود دارد.

دهنوی با اشاره به نقش شفافیت آرا در کاهش فساد در کشور بیان کرد: شفافیت آرا باعث کاهش فساد در کشور می‌شود ولی رأی برخی از مسائل را نمی‌توان شفاف اعلام کرد لذا یکی از بحث‌های مهم در کمیسیون مربوطه تشخیص اولویت در مباحث مختلف است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اقناع جامعه در مباحث و لایحه‌های مختلف در مجلس تصریح کرد: اگر برخی از طرح‌های مهم در مجلس شورای با مردم در میان گذشته شود و به سمت اقناع جامعه گام‌های لازم برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه باید گفتمان دانشجویی را در جامعه گسترش یابد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دانشجویان انقلابی مطالبه گری بوده و باید گفتمان دانشجویی را در جامعه گسترش دهیم.

محسن نیازمند با اشاره به شناسایی مشکلات گیلان در حوزه‌های توسط سازمان بسیج دانشجویی گفت: در گیلان مسائل و مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که این مسائل توسط سازمان بسیج دانشجویی ارائه و به‌زودی در اختیار استاندار جدید قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری دوره مطالبه گری ۱۴۳۵ خبر داد و افزود: باید مهارت مطالبه گری در بین دانشجویان آموزش داده‌شده و به این همین منظور دوره ۱۴۳۵ در تهران و توسط سازمان بسیج دانشجویی گیلان برگزار می‌شود

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا