کرمان

«شفافیت» در خط مقدم خدمت‌رسانی است/ ایجاد سامانه نظارتی برای شهروندان اناری

 علی یوسف‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر انار،  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: شوراها و شهرداری‌ها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند که وظیفه خطیر نظارتی و مشورتی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: مرز بین یک شهر ویران با یک شهر آباد و آزاد و مردم‌سالار، شورای شهر است. شورای شهر یک نهاد نظارتی قدرتمندی است که می‌تواند در آبادانی شهر تأثیرگذار باشد و البته همین‌جا این نکته را باید اضافه کنیم که شورای شهر زمانی شورایی قدرتمند است و می‌تواند از ویژگی‌هایی که اشاره کردیم برخوردار باشد که یک شورای شهر همدل و هم‌فکر و آشنا به مسائل و دارای اشراف بر موضوعات مبتلابه جامعه باشد. 

 یوسف‌زاده تاکید کرد: پاسخگو بودن به مردم و مبحث شفافیت یکی از دغدغه‌های شخصی بنده و همچنین کلیه اعضای شورای شهر است و در نظر داریم با ایجاد سامانه نظارتی شفافیت که برای عموم شهروندان قابل دسترسی باشد، اطلاع‌رسانی درباره تمام امور، چه اموری که به سرانجام می‌رسد و چه اموری که به سرانجام نمی‌رسد را به اطلاع عموم برسانیم.

 وی افزود: اگر مردم از این امور اطلاع داشته باشند بیشتر و بهتر می‌توانند در کارها به شورای شهر کمک کنند و با اطلاع‌رسانی مناسب، تمام شک و شبهات هم بر طرف خواهد شد. بنده اعلام می‌کنم که در این امر هرگز کوتاهی نکنم.

 رئیس شورای شهر انار در پایان اذعان کرد: مبنای کار در شورا  بر اساس قانون‌مداری و اخلاق‌گرایی‌ست، که با تشکیل کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی حداکثر استفاده از نظریات کارشناسان و مشاوران صورت خواهد پذیرفت و از این ظرفیت منحصر به‌فرد در جهت آبادانی شهرستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا