آذربایجان شرقی

شناسایی و کشف دستگاه‌های پیشرفته استخراج رمز ارز در پاساژ سهند تبریز

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، عادل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در کنار کشف‌های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، اظهار داشت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: با گزارش‌های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم ۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را توسط همکاران امور برق روشنایی و اکیپ جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز کشف کنیم. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده ۵۰ کیلووات بود.

وی تصریح کرد: در طی این کشف‌ها، ۸ دستگاه اتریوم از یک مغازه، ۱۱ دستگاه اتریوم از یک مغازه‌ دیگر و ۶ دستگاه ماینر نیز از یک واحد تجاری در پاساژ سهند شناسایی شدند.

۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز از یک واحد سنگبری در آذرشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی هفته‌ اخیر از حوزه‌ بهره‌‌برداری مدیریت برق آذرشهر توسط همکاران این شرکت خبر داد.

کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف‌های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات یادآور شد: با گزارش‌های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم ۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را از یک واحد سنگبری توسط همکاران مدیریت برق آذرشهر کشف کنیم. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده ۳۰ کیلووات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کشف و شناسایی بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ ماینر از سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا