کرمان

شهادت «سردار سلیمانی» برای جهان اسلام زندگی‌ساز شد

 عفت شریعتی‌کوهبنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: سردار رشید اسلام شهید حاج‌قاسم سلیمانی مالک اشتر مقام عظمای ولایت بود. مرد بزرگی که زندگی‌اش را وقف سلامت و امنیت جهان اسلام کرد.

وی بیان داشت: حاج‌قاسم سلیمانی مرد بزرگی بود که هیچ ادعایی نداشت و هیچ از خود سخن نمی‌گفت و منافع جهان اسلام ، قرآن و عترت را در مسیر خودش قرار می‌داد.

 نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، کل آزادی‌خواهان جهان بشریت به‌ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی‌الخصوص مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوست‌داشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و باوفای ایران اسلامی، مرد خستگی‌ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست‌ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت و رهبری، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

 شریعتی ابراز داشت: حاج‌قاسم اسوه و نمونه در تاریخ اسلام است. مرد بزرگی که پشت سر مقام عظمای ولایت گام گذاشته بود و رضایت قرآن و عترت را می‌طلبید.

وی تاکید کرد: سردار دل‌ها مرد بزرگی بود که زندگی‌اش را برای جهان اسلام هدیه کرد و شهادتش برای جهان اسلام زندگی‌ساز شد.

 نماینده مردم  شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز کشورهای مسلمان منطقه خود را مدیون سردار رشید اسلام شهید حاج‌قاسم سلیمانی یار وفادار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وصیت‌نامه شهید والامقام حاج‌قاسم سلیمانی باید در کتب درسی قرار گیرد.

 شریعتی‌کوهبنانی سردار شهید سلیمانی را مصداق عینی و واقعی یک فرد انقلابی دانست و افزود: شهید سلیمانی در توسعه و صدور انقلاب، ایجاد امنیت و انسجام در محور مقاومت با روحیه‌ای عمل‌گرا و به دور از شعار فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا