اردبیل

شهدا نماد غیرت ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در اولین مجمع مشورتی و هم‌اندیشی ستاد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل یک کار فرهنگی عظیم در راستای ترویج روحیه جهادی و شهادت‌طلبی بوده و از این‌رو باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و صحیح تلاش کنیم تا بهترین خروجی را از این اقدام فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را باید انجام دهیم تا خروجی این کنگره در جامعه قابل لمس بوده و تاثیرگذار باشد و فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین جوانان ترویج یابد، چرا که ما به هیچ عنوان نباید حسنات جامعه خود را فراموش کنیم و بزرگترین حسنات ما شهدا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در طول این سال‌ها همواره مشاهده کرده‌ایم که هرجا با روحیه جهادی وارد کار شدیم سربلند از آن بیرون آمده‌ایم و هر کجا ذکر صالحین بود در آن کار موفقیت برای ما حاصل شده است. بزرگترین صالحین ما نیز شهدا هستند و لذا برگزاری این کنگره می‌تواند برکات بسیار زیادی در سطح جامعه و رفع مشکلات داشته باشد.

عاملی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چندین سال گذشته همواره با خیانت و خباثت و مهندسی افکار عمومی و ایجاد یک امپراطوری رسانه‌ای علیه ایران اسلامی، سعی در تضعیف قدرت ایران داشته‌اند و راه مقابله با چنین خباثت‌هایی بهره‌مندی از روحیه جهادی و شهادت‌طلبانه است، لذا در اجرای چنین برنامه‌هایی باید دقت و اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا