Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهردار، عملکرد آتش‌نشانان شهرکرد را ارزیابی کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

شهردار، عملکرد آتش‌نشانان شهرکرد را ارزیابی کرد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی بامداد امروز در حاشیه مانور فرضی که توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد سرعت‌عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش‌نشانی را مورد ارزیابی قرار داد.

شهردار شهرکرد در حاشیه این مانور گفت: یکی از اصول بنیادی در پدافند غیرعامل، مکان‌گزینی اصولی ایستگاه‌ها و سطح بالای آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در شرایط بحرانی است.

وی افزود: با نگاه پدافند غیرعامل، ایستگاه‌های آتش‌نشانی از جمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی دارند.

جاپلقی آتش‌نشانی را از مشاغل پرمخاطره دانست و بیان کرد: آتش‌نشانان برای انجام وظایف و رسالت‌های خود نیازمند توانمندی و سلامت جسمی و روحی بالا هستند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر توانایی یک آتش‌نشان در سطح استاندارد و متناسب با وظایف این شغل باشد، می‌تواند در حین ماموریت‌های واگذارشده، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، وظایف مهم و حیاتی خود را انجام دهند.

وی در پایان گفت: هدف از این اقدام ارزیابی عملکرد رئیس و کارکنان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، برآورد تجهیزات، افزایش آمادگی جهت واکنش در شرایط اضطرار و ارزیابی و سنجش آمادگی جسمانی و سطح آموزش نیروها بوده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا