Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهرداران الوند و خاکعلی منصوب شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
قزوین

شهرداران الوند و خاکعلی منصوب شدند

به‌گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در احکام جداگانه‌ای شهرداران دو شهر دیگر استان قزوین را منصوب کرد.

استاندار قزوین با صدور حکمی حسین هاشمی را به‌عنوان شهردار الوند منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با تصمیم‌گیری‌های به موقع و و کارشناسی شده و استفاده از توان افراد مجرب و شایسته و بهره گیری از همه ظرفیت های محلی و استانی، نسبت به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در نقاط مختلف شهری، اعمال انضباط دقیق مالی، ایجاد محیط سالم شهری، رعایت کامل قوانین و مقررات از جمله اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، توجه جدی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همکاری با شورای شهر، فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان و استان، نهایت اهتمام لازم را به عمل آورید.

الوند، دومین شهر پرجمعیت و بزرگ استان قزوین و مرکز شهرستان البرز است. حسین هاشمی در حالی سکان ادارۀ شهرداری الوند را در دست می‌گیرد که در چهارسال گذشته، مدیریت شهری الوند روزهای مواجی را به خود دیده، به‌نحوی که دو شهردار و چهار سرپرست در چهارسال گذشته در این شهر مدیریت کرده‌اند.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همچنین با صدور حکمی شهرام اکبری را به سمت شهردار خاکعلی منصوب کرد.

شهر خاکعلی، در شهرستان آبیک واقع شده و قریب به ۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا