Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهرداری ارومیه در دور برگشت ول کن برد نیست / پیکان هم در ارومیه چپ کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

شهرداری ارومیه در دور برگشت ول کن برد نیست / پیکان هم در ارومیه چپ کرد

شهرداری ارومیه در دور برگشت ول کن برد نیست / پیکان هم در ارومیه چپ کرد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، روزهای خوب شهرداری ارومیه ادامه یافت و این تیم پیکان اوج گرفته پیمان اکبری را هم شکست داد تا برای رسیدن به پلی‌آف امیدوارتر شود.

نبرد بهترین تیم‌های هفته‌های اخیر لیگ برتر در حالی بسود شاگردان جهانگیر سیدعباسی پایان یافت که با این نتیجه اولین باخت خودروسازان بعد از ۹ برد پیاپی رقم خورد.

ست نخست بازی که در حضور پرشور هواداران ارومیه‌ای و در سالن دورنالاریوواسی برگزار می‌شود ۲۵ بر ۱۹ به سود پیکان تمام شد تا پیمان اکبری خود را برای دهمین برد پیاپی تیمش آماده کند ولی در ادامه شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا سیدعباسی انتقام فینال سال ۹۳ را با کامبک به اکبری باخته بود را بگیرد.

حضور ۳ بازیکن ارومیه‌ای تیم پیکان که دو بازیکن بصورت ثابت بازی می‌کردند بر حساسیت این دیدار افزوده بود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه به هشتمین برد خود در ۱۰ هفته اخیر دست یافت و پیکان با ۹ برد و یک شکست در ۱۰ هفته سرانجام باخت.

به این ترتیب پیکان با یک پله سقوط به رده سوم رسید و شهرداری ارومیه با ۹ برد و کسب ۲۵ امتیاز بدلیل امتیاز کمتر نسبت به گیتی پسند در رده دهم باقی ماند و برای راهیابی به پلی آف چشم انتظار ۶ هفته آینده ماند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا