آذربایجان غربی

شهرداری به صدر جدول نزدیک شد/ پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل پاس گرگان

به گزارش برگزیده های ایران، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ارومیه (۲ دیدار)، اصفهان، آمل، تهران و ورامین پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها که با نیم ساعت تاخیر و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن بدون تماشاگر ۶ هزار نفری غدیر برگزار شد، شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه میمهان خود پاس گرگان را با شکست بدرقه کردند.

سعید مصطفی وند، جاوید اسمعیل زاده، امیررضا سرلک، رحمان داودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه در آغاز این مسابقه به میدان آمدند.

ست‌های اول و دوم این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع پاس گرگان به پایان رسید ولی در ادامه این تیم شهرداری ارومیه بود که سه ست بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ به سود خود خاتمه داد.

هم اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی خانگی با ۱۲ برد، سه باخت و کسب ۳۲ امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز یکشنبه آینده ۱۹ دی ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور میمهان تیم هورسان رامسر خواهد بود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا