Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهرداری ورامین فاتح اولین بازی خود در لیگ برتر شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

شهرداری ورامین فاتح اولین بازی خود در لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، عصر امروز در اولین هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان که تیم والیبال شهرداری ورامین با تیم هورسان رامسر در سالن شهید گلعباسی ورامین بازی داشتند و بدون تماشاگر برگزارشد، در سِت اول با نتیجه ۲۴ بر ۱۶ شاگردان خداپرست سرمربی تیم والیبال ورامین با تکیه بر توان و پشتکاری که داشت توانست امتیار این ست را به نفع خودش تمام کند و پیروز شود.

در سِت دوم نیز تیم والیبال هورسان رامسر با پیشروی گام به گام نسبت به تیم والیبال شهرداری ورامین جلو افتاد و در نیمه این ست هر دو تیم مساوی شدند اما در ادامه، روند بازی به نفع تیم رامسر تغییر کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این تیم به پیروزی رسید.

در سِت سوم این بازی، هر دو تیم پابه پای هم پیش رفتند و تیم والیبال رامسر نسبت به تیم حریف خودش جلو افتاد و همچنین در نیمه این بازی هر دو تیم ۱۹ بر ۱۹ مساوی شدند که در ادامه، بازی به نفع تیم والیبال شهرداری ورامین تغییر یافت و با پیشروی که داشت توانست به جلو بیافتد و در پایان این دست از بازی‌ها، ۲۷ بر ۲۵ تیم والیبال ورامین نتیجه این ست از بازی را به نفع خود تمام کرد.

در سِت چهارم نیز شاگردان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با پیشروی که از خود نشان دادند توانستند بر تیم رامسر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ فائق بیایند و این ست را به نفع خودشان تمام کنند.

در سِت پنجم، تیم والیبال شهرداری ورامین توانست توپ های برگشتی را نسبت به تیم هورسان رامسر تبدیل به امتیاز کند و با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ فاتح اولین بازی خود در لیگ شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا