تهران

شهرداری پاکدشت ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پاکدشت، حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تبیین برنامه‌های آینده مدیریت شهری اظهار کرد: ساختار شهرداری احتیاج به اصلاحات دارد.

وی در ادامه افزود: خدمت جهادی و حل مسئله از نخستین رویکردهای شهرداری بوده که تمام مدیران مجموعه مدیریت شهری براین مبنا باید خدمت کنند.

شیخ‌ویسی مشکلات شهری را با مدیریت مناسب قابل حل دانست و گفت: ناحیه و محله محوری سومین رویکرد شهرداری بوده که قوی‌ترین نقطه شهرداری باید باشد و اختیارات کامل اجرایی به نواحی داده می‌شود.

شهردار پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: مبنایی برای تغییرات وجود ندارد و مدیران شهرداری باید دست پاک بوده و نگاه طمع به بیت‌المال نداشته باشند.

وی جذب نیرو در مجموعه مدیریت شهری را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: بنده در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۸ شهرداری پاکدشت را با ۱۴۲۱ پرسنل و ۱۸ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.

شیخ‌ویسی درباره مطالبات شهرداری تصریح کرد: مطابق قانون با دو بدهکار مذاکر صورت گرفته و برای دریافت ۴۲میلیارد تومان توافق شده که با بودجه مصوب شورا در آسفالت شهر مورد استفاده قرار می گیرد. 

شهردار پاکدشت با اشاره به سالم سازی نیروها و ساختار پلیس ساختمانی درباره جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: در ۳ هفته اخیر ۴ نفر جابجا شده و مدل شرکت شهربان همانند شهرداری تهران ایجاد می‌شود.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: شرکت خصوصی هیچ وابستگی و نفوذی در شهرداری نداشته که این موضوع به کاهش فساد کمک کرده همچنین پلیس ساختمانی به لباس یک شکل با نام و خودروهای مجهز به دوربین و جی پی اس تجهیز می شوند.

انتهای پیام/پ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا