تهران

شهردار جلیل‌آباد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پیشوا، آئین معارفه «عبدالله میرزایی» شهردار جلیل‌آباد با حضور حسین عباسی فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس، طاهری‌نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.

ضرورت استقرار دفاتر نمایندگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهر جلیل‌آباد

فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم اظهار کرد: شهرداری وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در گذشته مسئولیت‌های این نهاد محدود به حوزه خدماتی و عمرانی بود امروزه تکالیف زیادی بر عهده داشته و در امور مختلف زندگی‌ مردم اثرگذار است.

عباسی گفت: ارتقای شهر از حیث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به معنویت و معماری ایرانی_اسلامی از جمله وظایف مدیریت شهری است و اهمیت اقدامات و تاثیرگذاری این مجموعه را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به نوپا بودن مجموعه شهری جلیل‌آباد، بنیان‌گذاری امور از سوی شهرداری و پارلمان شهری باید با دقت، حساسیت و آینده‌نگری انجام شود.

عباسی بیان کرد: جهش عمرانی و آبادانی در شهر نیازمند مدیریت شهری خلاقانه، متحولانه و جسورانه و حمایت سایر دستگاه‌ها است و بسترسازی حضور بخش خصوصی و بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران از الزامات تحقق آن است.

وی عنوان کرد: مردم جلیل‌آباد از گذشته مطالباتی را داشته‌اند و امروز با ارتقا به شهر، باید ریل‌گذاری صحیحی از سوی متولیان امر انجام‌ شود و با اشراف کامل به قوانین، خدمات خوب به مردم ارائه و خواسته‌ها و نیاز‌های به حق آنان برآورده گردد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل‌آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک نمایند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

عباسی ادامه داد: از تمامی کسانی که در ماه‌های گذشته به خصوص در ایام کرونا تلاش کردند تا شرایط مطلوبی در جلیل‌آباد حاکم شود قدردانی نموده و از تریبون‌داران درخواست می‌شود با دعوت از مردم برای استقبال از واکسیناسیون عمومی، در رسیدن به شرایط مطلوب کمک کنند.

وی تصریح کرد: برای گذر از این شرایط و دستیابی به جامعه‌ ایمن همه‌ باید دست به دست هم داده و برای انجام واکسیناسیون، رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی احساس مسئولیت نماییم.

احیای پروژه آزادراه تهران به پیشوا پیگیری می‌شود

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای نیز در این مراسم اظهار کرد: عصاره دین اسلام خدمت به مردم، گشایش و ایجاد آسایش و آرامش در جامعه است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی شکل گرفته و فلسفه وجودی آن خدمت به مردم است.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای افزود: شهرداری یکی از مصادیق خدمت‌رسانی به مردم بوده و اقدامات و خدمات آن عینیت داشته و قابل ملموس است.

نوش آبادی بیان کرد: بخش جلیل‌آباد به لحاظ اقلیمی و سرزمینی شرایط ممتازی دارد و وجود شهرک صنعتی و زمین‌های حاصل‌خیز و مجتمع کشاورزی و دامپروری از جمله ظرفیت‌های این منطقه است.

وی افزود: پیگیری احداث پایانه صادراتی و اصلاح تقاطع ورودی شهر از جمله نیازها و موضوعاتی است که پیگیری می‌شود.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد گفت: احیای آزادراه تهران به پیشوا که در دولت هفتم‌ مطالعات آن انجام شده می‌تواند به حل مشکل ترافیک و رفت و آمد مردم کمک نموده و زیربنای توسعه شهرستان و ارتباط منطقه با پایتخت شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا