چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری را مطالبه کرد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: نیروهای شهرداری با جدیت تمام و شبانه‌‌روزی به‌صورت ستادی و عملیاتی در حال خدمات‌رسانی هستند و تاثیر آن در سطح شهر مشخص است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد مورد غفلت مسئولان ارشد کشوری بوده است، افزود: ظرفیت این استان مورد غفلت واقع شده و امیدواریم دولت سیزدهم توجه بیشتری به استان و مرکز آن داشته باشد و همه مسئولان برای رسیدن دولت به اهدافش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای توانمندی در شهرداری مشغول به خدمت هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای شهرداری در قالب شرکتی و حجمی مشغول به خدمت هستند که توانایی‌های خوبی دارند بنابراین می‌طلبد امنیت شغلی آن‌ها تامین و نیروها نسبت به کار دلگرم‌تر شوند.

جاپلقی با اشاره به پیگیری مستمر جهت رفع مشکلات شهری بیان کرد: کمربندی ۱۵ خرداد که ۲۵ سال بلاتکلیف مانده است، پروژه‌های روگذر و زیرگذر، ورودی‌های شهر، طرح جامع شهری و طرح جامع ترافیک از‌جمله مواردی است که از زمان معارفه بنده پیگیری شده و رایزنی‌های لازم صورت پذیرفته است.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: احداث پل طبیعت در تپه درازگوش و کوه منظریه، تبدیل تپه‌نورالشهدا به یک مرکز فرهنگی و ثبت تمام لحظات دفاع مقدس در این مکان و واگذاری منظریه به شهرداری از دیگر مواردی است که در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: ناحیه غرب، فناوران و صنایع حوضچه‌ای کارگر از جمله اراضی هستند که مالکیت آن‌ها باید تعیین تکلیف شود چراکه مشکلات متعددی را برای مالکان ایجاد کرده است و آن‌ها را آزار می‌دهد. 

جاپلقی گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو، پاک‌سازی تمام معابر شهری به‌صورت مستمر و پیگیری بازارچه‌های میوه و تره‌بار در راستای تنظیم بازار از دیگر مواردی است که در حال پیگیری است. 

وی با اشاره به سد معبر در سطح شهر بیان کرد: در راستای ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر اخطاریه‌ها، مکاتبات و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرفته است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: خرید فلاسک آسفالت، دستگاه بلوک‌زن و انعقاد قرارداد خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس نیز ازجمله کارهای انجام شده در این مدت زمان است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا