چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد: در پروژه‌های شهری کیفیت را قربانی سرعت نمی‌کنیم

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد محمدتقی جاپلقی صبح امروز در حاشیه بازدید از حوضه آبریز شهرکرد، مسیل‌های منطقه دوتو و منظریه گفت: مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد چراکه مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

شهردار شهرکرد افزود: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

وی بیان کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی گفت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در رفع مشکلات شهری موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روزافزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

پساب فاضلاب یکی از منابع پایدار برای فضای سبز شهر

شهردار شهرکرد پساب فاضلاب را یکی از منابع پایدار برای فضای سبز شهر دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه در سال‌های اخیر اقدامات قابل قبولی برای توسعه فضای سبز صورت گرفته اما هنوز از پساب استفاده‌ای نشده از همین‌رو در شرایطی که تنش آبی به حد هشدار رسیده دیگر هیچ راهی جز مدیریت و سازگاری با همین میزان آب موجود نداریم.

وی افزود: برای کاشت و توسعه گونه‌های متناسب با اقلیم شهرکرد پروژه‌های تحقیقاتی در راستای مناسب‌سازی پساب فاضلاب در حال انجام است و تلاش‌ها برای یافتن راهکارهای علمی دیگر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا