Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهردار شهرکرد: سرعت‌گیرها کاهش و دوربین‌های مداربسته افزایش می‌یابند - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد: سرعت‌گیرها کاهش و دوربین‌های مداربسته افزایش می‌یابند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گفت: در راستای ساماندهی عبور و مرور خودروها و به‌منظور ایمن‌سازی مسیرها و جلوگیری از بروز حوادث با همکاری پلیس راهور چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شب‌ها و روزهای تعطیل به صورت چشمک‌زن تنظیم شدند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه نصب سرعت‌گیر در شهر دغدغه شهرداری نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری رانندگی می‌کنند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به‌خطر می‌اندازند، ناچار به احداث سرعتکاه و نصب سرعت‌گیر پلاستیکی در برخی از معابر شده‌ایم.

جاپلقی بیان کرد: سیاست و نگاه جدید حاکم در شهرداری شهرکرد حذف سرعت‌گیرها در سطح شهر برای ارتقای زیبایی و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است که این امر نیازمند کمک و توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است. 

وی با بیان اینکه نظر ما منطبق بر نظر مردم است چراکه حذف سرعت‌گیر‌ها می‌تواند باعث کاهش مشکلات شهروندان در عبور و مرور شود، ادامه داد: مردم از حذف سرعت‌گیرهای غیراصولی و نامناسب راضی هستند و این مهم زمانی محقق می‌شود که حقوق و فرهنگ شهروندی در شهرمان حاکم شود، که بی‌شک همراهی و همکاری شهروندان عزیز در این امر نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اگر فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت پذیرد و شهروندان همراهی لازم را داشته باشند سرعتکاه‌ها و سرعت‌گیرها به مرور از معابر سطح شهر حذف می‌شوند که همه این رویدادها به نفع مردم است و به دست خود مردم رقم می‌خورد. 

وی در پایان گفت: در راستای ارتقاء ترافیک شهری نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش با پلیس راهور هستیم که  منتج به ارتقا و پیشرفت چشمگیر شهر شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا