چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد: ماهانه ۱۰ میلیارد تومان حقوق می‌دهیم/ با کمک دولت خدمت‌رسانی را شتاب می‌دهیم

محمدتقی جاپلقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به ضعف مدیریت هشت ساله دولت قبل، گفت: تقریبا ۱۰ روز تا پایان ماه فرصت داریم و در حساب شهرداری کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان موجودی داریم و در آخر ماه باید ۱۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت کنیم.

شهردار شهرکرد با انتقاد از وضع فعلی، ادامه داد: امیدواریم در دولت سیزدهم که دولت قوی و کارآمدی است بتوانیم بخشی از این مشکلات را کاهش دهیم و خدمت‌رسانی به مردم را شتاب دهیم.

وی به مطالبات به حق و متعدد مردم از شهرداری اشاره و تصریح کرد: مردم باید سطح توقع‌شان را از مدیریت شهری با توانمندی و ظرفیت‌های موجود تطبیق دهند، همین که ما امروز بتوانیم شهر را با انجام خدماتی مانند نظافت و هرس کردن درختان سرپا نگه داریم خودش یک مدیریت بالاست.

جاپلقی با اشاره به اینکه مدیران شهری اشراف کاملی بر مشکلات دارند، اضافه کرد: مردم باور کنند که مدیران شهرداری و اعضای شورا از هیچ کار و خدمتی برای شهر دریغ نخواهند کرد.

وی در خصوص مشکلات منظریه شهرکرد توضیح داد: اخیرا مقرر شده کوه تهلیجان، تپه‌های نورالشهدا و درازگوش به شهرداری واگذار شوند و برنامه داریم که یک طرح بزرگ گردشگری، ورزشی و تفریحی در سطح ملی و حتی بالاتر از ملی در این مناطق ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا