خراسان رضوی

شهردار منتخب تربت حیدریه نیامده، رفت/ ۸ گزینه روی میز شورای شهر

اردشیر ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه در خصوص انتخاب شهردار برای این شهر  اظهار کرد: طبق فراخوانی که از طریق شواری شهر داده شد ۲۸ نفر برای تصدی شهرداری شرکت کردند که از این تعداد مهدی قدرتی به عنوان شهردار انتخاب شد.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه تشریح کرد: مهدی قدرتی با اکثریت مطلق هفت رأی موافق اعضای این شورا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و پس از بررسی‌های دقیق، مذاکرات مستمر و مصاحبه با نامزدهای کرسی شهرداری سرانجام مهدی قدرتی به عنوان شهردار معرفی شد ولی چون به حد مدیریت میانی نرسیده بود از طریق استانداری باید تایید می‌شد که این کار انجام نشد.

وی افزود: در مذاکرات انجام شده، شورای شهر، شهردار جدید متعهد می‌شود تا ظرف مدت یک سال اول تصدی شهرداری، تحولات محسوس در شهر ایجاد کند. 

ریاحی افزود: مهدی قدرتی متولد سال ۱۳۴۵ در بجنورد است که پیش‌تر کارشناس برنامه و بودجه شهرداری تهران، شهردار منطقه ۴ تهران، رییس برنامه و بودجه شهرداری منطقه ۶ تهران، معاون اداره کل برنامه و اعتبارات فنی و عمرانی شهرداری تهران و کارشناس دفتر شهردار تهران بوده است.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه افزود: شهرداری بجنورد، عضویت و ریاست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بجنورد، عضویت هیئت مدیره سازمان مدیریت صنعت استان خراسان شمالی و پژوهشگری پروژه برنامه ریزی استراتژیک شهر تهران، از دیگر سوابق مسئولیت‌های قدرتی بوده‌ است؛ پیش از وی سعید اکبریان از تیر ماه پارسال مسئولیت شهرداری تربت‌حیدریه را عهده‌دار بود و هم اکنون ابوالقاسم عظیمی سرپرست شهرداری تربت حیدریه است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۸ نفر دیگر برای تصدی شهرداری در فراخوان شرکت کرده‌اند که تا هفته آینده فرد مورد نظر انتخاب و معرفی می‌شود.

ریاحی افزود: شهرداری تربت حیدریه در حال حاضر به لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و بدهی کلان وضعیت نابسامانی دارد، بنابراین انتخاب یک شهردار خوب که بتواند همه این حوزه‌ها را سامان بدهد کار سخت و دشواری است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا