آذربایجان غربی

شهردار منتخب خوی عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شهری دارد

سجاد چهره آرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به دلایل عدم تایید شهردار منتخب پیشین خوی توسط وزارت کشور، اظهار داشت: اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر در زمان مقرر شهردار منتخب را با حداکثر آرا انتخاب کردند اما مدیریت میانی شهردار پیشنهادی توسط وزارت کشور تایید نشد و این پروسه خارج از اختیارات مجموعه استانداری و فرمانداری شهرستان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی افزود: شهردارهای پیشنهادی شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، به خصوص افرادی که مدیریتی میانیشان در حوزه شرکت‌های خصوصی بوده باید در کارگروه مربوطه در وزارت کشور بررسی شوند.

وی اذعان داشت: دو هفته گذشته نامه وزارت کشور مدیریت میانی شهردار منتخب پیشین را تایید نکرد و بلافاصله جلساتی برگزار و مقرر شد تا در اسرع وقت شهردار منتخب جدید معرفی شود.

چهرا آرا تصریح کرد: امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر از میان ۲۴ نفر نامزد پست شهرداری که برنامه و رزومه داده بودند، نهایتاً حسن نصرالله پور به عنوان شهردار پیشنهادی به وزارت کشور انتخاب شد و چون وی در مدیریت‌های مختلف شهری فعالیت داشت، انتظار می‌رود که برای بررسی به کارگروه ویژه نرفته و در کمترین زمان توسط وزارت کشور تایید شوند.

وی گفت: در این مدت حسن نصرالله پور به عنوان سرپرست شهرداری خوی فعالیت می کرد و از فعالیت های سابق ایشان می‌توان به عنوان معاون شهرداری مرند، شهردار شهر فیرورق و مسئول سرمایه‌گذاری شهرداری خوی اشاره کرد و همچنین در این مدت کوتاه فعالیت های خوبی در سمت سرپرستی شهرداری انجام دادند که شاید این عوامل باعث اعتماد اعضای شورای شهر به ایشان شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا