قزوین

شهرهای ما گران اداره می‌شوند/ ادارهٔ شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعهٔ موقت تهران و عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در مراسم معارفهٔ مهدی صباغی به‌عنوان شصت و چهارمین شهردار قزوین که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شهردار جدید قزوین با یک پیوند استوار با شورای شهر از ظرفیت های شهر برای خدمت به شهر استفاده کند.

وی افزود: به هر میزان تصمیمات ما از پشتوانهٔ علمی و اجرای دقیق برخوردار باشد قطعاً به رضایتمندی مردم منتهی خواهد شد.

ابوترابی‌فرد عنوان کرد: قزوین به‌عنوان نگینی در میان باغستان‌ها در کشور شناخته شده و زمانی هویت قزوین به باغداری آن بود، یکی از کارهای برجستهٔ گذشتگان ما در این شهر این بود که قزوین را در چند هزار سال گذشته ممتاز کرده و نیز مهندسی آبیاری باغ‌ها یکی از کارهای گذشتگان بود که باعث می‌شد سیلاب‌ها با یک مهندسی صحیح به تمام باغستان‌های قزوین هدایت می‌شود.

وی با بیان این‌که باید شکرگزار نعمت‌های این شهر باشیم و به‌دنبال حفظ سرمایه‌های نظام و شهر باشیم، خاطرنشان کرد: باید شهر قزوین را به بلد طیبه تبدیل کنیم و شکرگزار این بلد طیبه کنیم.

امام جمعهٔ موقت تهران تصریح کرد: کاستی‌های زیادی در جمهوری اسلامی وجود دارد و باید آن‌ها را شناخت و برطرف کرد، از سوی دیگر نیز مشاهدهٔ دستاوردهای بزرگ نظام و کشور و پاسداشت آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: شهرداری باید با کمترین میزان هزینه اداره شود، متأسفانه شهرهای ما گران اداره می‌شوند و این خوب نیست.

این مسؤول یادآور شد: برای پرداخت دستمزد کشور اوراق می‌فروشیم این در حالی است که باید برای بودجهٔ عمرانی اوراق فروخته شود، ادارهٔ شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست.

وی در پایان تأکید کرد: باید خدمات مناسب به مردم ارائه دهیم و هزینهٔ این خدمات نیز از مردم دریافت شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا