اصفهان

شهروندان بهترین مشاوران برای مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، در سالروز حماسه ماندگار ۲۵ آبان و در آستانه هفته بسیج، محمد شبانی شهردار بهارستان با خانواده شهید والامقام کافی زاده و تعدادی از شهروندان محله پنج دیدار کردند.

 در این دیدار صمیمانه که در راستای تکریم مقام شامخ شهدای والا مقام و خانواده‌های محترم و معزز شهدا برگزار شد، جمعی از شهروندان محله ۵ به بیان نقطه نظرات و کاستی‌ها در ارتباط با مسائل مختلف شهر پرداختند.

محمد شبانی در این دیدار با بیان اینکه بدون شک یکی از بهترین راه‌های آشنایی با مشکلات ،حضور میدانی در سطح شهر و گفت‌وگو با شهروندان است اظهار داشت: شهروندان می‌توانند بهترین مشاور و یاری دهنده برای مدیریت شهری در راستای جبران کاستی‌ها و پیشرفت روز افزون شهر باشند.

 شهردار بهارستان افزود: هفته گذشته در اولین جلسه مهمان پدر بزرگوار شهید والامقام کاظمی در محله ۳ بودیم و  بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دیدارها ادامه خواهد یافت و محدود به روزهای آغازین کار نمی‌شود؛ امیدواریم با پیگیری‌های مستمر معاونان شهرداری و مسؤولان مربوطه بتوانیم گامی  مفید در مسیر خدمت به مردم لایق شهر دانایی محور بهارستان برداریم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا