چهارمحال و بختیاری

شهرکرد کورددار تولید چادر در کشور شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری محمدکاظم منزوی گفت: کارخانه حجاب شهرکرد با تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع چادرمشکی، رکورددار تولید این کالا برای پنجمین سال متوالی در کشور است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در اختیار داشتن آخرین دانش فنی روز، بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص داخلی‌، استفاده از مواد اولیه مرغوب مهم‌ترین ویژگی تولیدات این کارخانه است که این محصول را در برابر تغییر رنگ، جذب گرد و غبار و نخ کشی مقاوم و قابل رقابت با بهترین برند‌های خارجی موجود در بازار کرده است.

 وی بر قله ایستادن کارخانه حجاب شهرکرد را نماد مقاومت در برابر همه ناملایمات چادرمشکی ایران برشمرد و گفت: این واحد صنعتی با همه مشکلات مالی برای تولید ۱۶ میلیون مترمربع چادرمشکی برنامه‌ریزی کرده است.

منزوی اضافه کرد: چادرمشکی کارخانه حجاب هم اکنون با قیمتی معادل یک‌سوم بهترین برند‌های کره‌ای، بی‌واسطه درب کارخانه و یا از طریق سایت و نمایندگی‌های مجاز به فروش می‌رسد.

وی گفت:چادرمشکی کارخانه حجاب هم اکنون با قیمتی معادل یک سوم بهترین برند‌های کره‌ای، بی‌واسطه درب کارخانه و یا از طریق سایت و نمایندگی‌های مجاز به فروش می‌رسد.

به گزارش برگزیده های ایران کارخانه حجاب شهرکرد در سال ۷۰ کلنگ‌زنی شد اما با وارد کردن تجهیزات جدید از سال ۹۵ به طور رسمی تولید چادرمشکی را آغاز کرد.

برای این خط تولید ۲۲ میلیون یورو و بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی اولیه شد که هم‌اکنون مدیران این واحد صنعتی دانش تولید چادرمشکی را در مدت دو سال از کره وارد و بومی‌سازی کردند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا