اخبار ورزشی

شهریاری: تبعیضی وجود ندارد، مدیریت پرسپولیس خوب کار می‌کند!

شهریاری: تبعیضی وجود ندارد، مدیریت پرسپولیس خوب کار می‌کند!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، حسین شهریاری در حاشیه مراسم اربعین حسینی درباره الزام استفاده از VAR برای میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این یک الزام است. قطعاً مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش کمک خواهند کرد این اتفاق بیفتد و میزبانی‌ها به خوبی انجام شود. ما هم درخواست می‌کنیم تا پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی نیز تأکید کرد: این را باید باشگاه صحبت کند. من اطلاع دقیقی از نحوه پیگیری آنها (مسئولان باشگاه) ندارم.

بودجه ۶۰۰ هزار دلاری پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی و یک گزینه جدید

شهریاری درباره برگزاری دیدارهای تیم‌های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان در داخل کشور یادآور شد: ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی بیفتد. ما منتظریم ببینیم کجا می‌توانیم میزبان باشیم تا هوادار هم بتواند به ورزشگاه بیاید. ما درخواست‌مان را دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزبانی در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد یا ورزشگاه دیگری معرفی می‌شود، گفت: باید سؤال کنیم، ولی در حال تلاش هستند تا ورزشگاه آزادی آماده شود. نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا خیر.

«ممکن است بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شود؟»، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به طرح این پرسش خاطر نشان کرد: باشگاه در حال تلاش است تا این اتفاق نیفتد. اول بحث مجوز و کمیته انضباطی AFC است و باشگاه دنبال این است تا این مشکل حل شود و بازی با حضور تماشاگران باشد.

شهریاری راجع به اینکه ظاهراً فدراسیون هم پیگیر این موضوع هست، گفت: فدراسیون هم در حال کمک است و باشگاه هم عزمش را جزم کرده. باشگاه در یک سال اخیر مدیریت دقیقی روی همه مسائل انجام داده است و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در مورد صحبت‌های علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و بحث تبعیض بین پرسپولیس و استقلال توضیح داد: این تبعیض نیست؛ این نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس مدیریت خوبی داشته و در هزینه‌ها، عملکرد و پیگیری‌ها دقت دارد. اینکه یک مدیریت خوب کار می‌کند دلیل ندارد بگویند تبعیض وجود دارد. مدیران استقلال هم آدم‌های خوب و قوی هستند و ان‌شاءالله مشکل آنها هم حل می‌شود. این موضوع تبعیض نیست، موضوع مدیریت صحیح باشگاه پرسپولیس است.

«آیا پرسپولیس با بحث مالکیت مشترک دو باشگاه مشکلی ندارد؟»، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما اصلاً کاری به اسپانسر مشترک نداریم و به این موضوع فکر هم نکردیم. ما وظیفه داریم یک بخشی از هزینه‌ها را با اسپانسر تأمین کنیم که آقای درویش با مدیریت خوب پیگیر آن است.

شهریاری به‌عنوان رئیس صندوق حمایت از پیشکسوتان در واکنش به اعتراض برخی اعضا به حقوق کم این صندوق یادآور شد: صندوق یک اساسنامه دارد و الان در حال پیگیری است. صندوق یک اعتبار بسیار محدودی دارد که تا سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان کل بودجه آن بوده است. صندوق مشکلی ندارد و آن چیزی که مصوب بوده، انجام شده است. در سال جاری پیگیری کردیم و یک اتفاق خوب افتاده و یک اعتبار ویژه برای درمان می‌خواهیم بگیریم. برای حقوق هم یک اتفاقاتی افتاده و قرار است درآمدهایی شناسایی شود. فکر می‌کنم برای سال آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا