اخبار ورزشی

شهریاری: در دو راهی وزارت ورزش و خصوصی‌سازی قرار گرفته‌ایم/ یک نفر باید صاحب سرخابی‌ها باشد

شهریاری: در دو راهی وزارت ورزش و خصوصی‌سازی قرار گرفته‌ایم/ یک نفر باید صاحب سرخابی‌ها باشد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، حسین شهریاری در حاشیه مراسم عزاداری امام حسین (ع) در وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط پرسپولیس گفت: ما کارمان را انجام دادیم و خدا را شکر کار خوبی هم انجام شده و بازیکنانی که قرار بوده جذب شوند، جذب شده‌اند و یک خداقوت به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید بگویم.

وی در واکنش به صحبت‌های شب گذشته درویش مبنی بر اینکه گفته است پرسپولیس بازیکن دیگری احتیاج ندارد که با انتقادهای هواداران روبرو شده است، آیا نقل و انتقالات پرسپولیس تمام شده است؟ گفت: من مصاحبه آقای درویش را ندیدم ولی یک مطلبی که هست مدیرعامل باشگاه براساس بودجه مصوب صحبت می‌کند. بودجه ما مشخص شده و آن را ارسال کردیم و درویش براساس درآمدهایش صحبت کرده است. اگر شرایط وجود داشته باشد درویش حتما نارسایی‌های تیم را جبران می‌کند.

اعلام بودجه باشگاه پرسپولیس + عکس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا درویش اسپانسری معرفی کرده است و هیئت مدیره مخالفت کرده است؟ تصریح کرد: نه! هیچ وقت چنین اتفاقی نمی‌افتد، چون هیئت مدیره همیشه باشگاه را حمایت کرده و مدیرعامل تیم را هم ویژه حمایت کرده است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه مشکل مالی ندارد، پس چرا نقل و انتقالات باشگاه متوقف شده است؟ خاطرنشان کرد: حرف من چیز دیگری است، استقلال و پرسپولیس مشکل مالی دارند و تکلیف این دو باشگاه هنوز مشخص نیست، الان هنوز تکلیف سرخابی‌ها مشخص نیست که برای وزارت ورزش هستند یا سازمان خصوصی سازی، باید یکی صاحب آن باشد. اگر وزارت ورزش صاحب آن است  باید هزینه‌های دو تیم را کمک کند. باشگاه‌های دیگر الان یک صاحب دارند و درآمد دارند. استقلال و پرسپولیس یک درآمد اسپانسری دارند و به غیر از آن باید مشخص باشد که وزارت ورزش یا سازمان خصوصی‌سازی همراه‌شان هست و سایر هزینه‌ها را تامین کنند و الان در دو راهی قرار گرفته‌ایم.

وی در خصوص اینکه سازمان خصوصی‌سازی کمک خاصی نمی‌کند و بیشتر نقش نظارتی دارد، عنوان کرد: وقتی سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید باید در خصوص هیئت مدیره من نظر دهم پس باید یک نفر تکلیف را روشن کند. مگر می‌شود بگویند این تیم برای وزارت ورزش است ما پول نمی‌دهیم یا اینکه بگویند این تیم برای وزارت اقتصاد است و ما پولی نمی‌دهیم. نمی‌توان که همه باشگاه‌ها یک بودجه و درآمدی دارند، ما هم بودجه ما مشخص شد که حداقل ۳۶۰ میلیارد است و امسال هم که بازی‌های آسیایی داریم قطعا هزینه‌ها بالا می‌رود و غیر از اسپانسر باید از یک منبع دیگر مانند حق پخش، یا وزارت ورزش و یا وزارت اقتصاد به دست بیاید و جای دیگری وجود ندارد که پول بیاید.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط جذب مهاجم خارجی گفت: این موضوع را باید از باشگاه بپرسید، ما وقتی نتیجه‌ کاری مشخص شود، صحبت می‌کنیم.

شهریاری در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال معتقدند که نگاه برابری به دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود ندارد، تصریح کرد: من هیچ نظری در این خصوص ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که اختلافی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی به وجود آمد، در باشگاه پرسپولیس احساس شد؟ خاطرنشان کرد: اختلاف نیست بحث یکسری قانون‌مندی‌ها است. سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید وقتی یک شرکتی به بورس وارد می‌شود باید این فرایند را طی کند و ما نظر بدهیم. وزارت ورزش هم باید جوابگوی هواداران و مردم باشد و اگر بگوییم سازمان خصوصی‌سازی همه چیز را قبول کرده است، پس فردا آیا هواداران جلوی وزارت اقتصاد می‌روند. بنابراین وزارت ورزش وقتی پاسخگوی هواداران هست باید همه تصمیمات قانونی را هم بگیرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا