آذربایجان غربی

شهر ارومیه به مناسبت ایام فاطمیه سیاه پوش می‌شود

علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن این ایام مقدس و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و در راستای برجسته سازی این ایام و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س ) اقدام به نصب پارچه و ریسه‌های مشکی، سیاه‌پوش کردن میادین، پل‌های سطح شهر و نصب بنر شهادت آن بانوی بزرگوار در سطح شهر اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال به طور ویژه نسبت به فضاسازی شهر ایام فاطمیه اقدام خواهد شد افزود: در راستای فضا سازی ایام فاطمیه تعداد ۲۵ تا ۳۰ المان آماده شده است که در میادین و سطح شهر نصب می‌شود.

رئیس سازمان زیبا و منظر شهرداری ارومیه یادآور شد: سرو سوخته، شمع فلزی، المان فاطمه، المان چهار وجهی، تقویم نشان دهنده ایام فاطمیه، المان محراب از جمله المان‌های در نظر گرفته شده برای نصب در میادن شهر است.

شایگان خاطرنشان کرد: همزمان به مناسبت شب یلدا ۱۰ نوع المان آدم برفی، هندوانه ارابه چوبی، انار فلزی در سطح شهر در تاریخ ۲۹ آذر ماه نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه ۱۵ میدان شهر ارومیه مزین به پرچم و ریسه و تمام پل‌ها پارچه و ریسه سیاه نصب خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا