کرمان

شهید سلیمانی الگوی بسیج در تمام عرصه‌هاست/منظومه فکری حاج‌قاسم گره‌‌ها را باز می‌کند

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان استان کرمان اظهار داشت: اجتماع امروز ما اجتماع اقتدار بسیج در فانوس نیروهای انقلابی است، نیروهای که در وجودشان مثلث مقدس بسیج نهادینه شده هم مکتبی، هم انقلابی و هم مردمی هستند و همیشه برای اجرای رسالت خود هوشیارانه در همه عرصه‌ها  گوش به فرمان ولی و حجت خدا هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حضور امروز بسیجیان نشان از هوشمندسازی و زمان‌شناسی در موقعیت امروز است، گفت: امروز انسجام و وحدت از هر چیزی برای ما لازم و واجب‌تر و  خروجی آن تولید قدرت نرم برای ملت و  نظام اسلامی است.

وی بیان داشت:  این حضور معنادار بسیجیان در سراسر کشور امید را در جامعه اسلامی و خارج از جغرافیای ما چند برابر خواهد کرد و دشمن را متزلزل و خروجی آن، عزت، شرف و بزرگی خواهد شد.

معروفی با بیان اینکه اثر بسیج فراتر از جغرافیای ایران اسلامی است، تصریح کرد: حاج‌قاسم سلیمانی و بسیجیان ما الگوی جهان اسلام هستند، آنچه که امروز ما در جهان اسلام شاهد هستیم برگرفته از الگوی عملی نظام ولایی است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس حاکم و نهادینه کردند، اظهار کرد: رمز بسیج برای موفقیت اطاعت کامل و بدون و چون و چرا از امام خویش است و فرمان امام را که برگرفته از سلسله اهل بیت و جریان اهل بیت و عاشورا است عملیاتی می‌کند.

معروفی تاکید کرد: بسیج از عاشورا یاد گرفته محاسبه‌گر نباشد بلکه رسالت‌محور باشد و بسیج از عاشورا درس آموخته که باید خود را سپر بلای دین، مسلمین، شیعه، انقلاب اسلامی، ولایت و حجت خدا کند.

وی تصریح کرد: بسیج خود را فدای مثلث اصلی انقلاب یعنی ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی و ولایت می‌کند و این راهبرد نظام ولایی و بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی الگوی بسیج در تمام عرصه‌ها است که تنها نباید بر روی عاطفه و خاطرات این شهید بلکه باید روی منظومه فکری و اندیشه او برای باز کردن همه گره‌ها کار کرد.

در بحث اقتدار نظامی از کشورهای مقتدر جهان هستیم

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: ماموریتی که امام راحل برای بسیج ترسیم نموده، ماموریتی است بسیار بزرگ و بلند تا آنجا که تمام کاخ‌های مستکبرین را فرو بریزد.

وی بیان کرد: در بحث قدرت نرم به نظر می‌رسد بسیج دارای قدرت نرم و بسیار بالا در داخل و خارج  کشور در جغرافیای مقاومت اسلامی و آزادگان است و قدرت نرم امروز قدرتی است که می‌تواند جریانات داخل و خارج علیه استکبار و ظلم و جهانخواران ذا بسیج کند و نه فقط خود نیروی قدرتمندی برای مبارزه است که نفوذ معنوی بسیح امروز در دنیا و جغرافیای مقاومت، طرفداران فراوانی دارد.

علیدادی سلیمانی بیان داشت: نوع دوم قدرت، قدرت سخت و عبارت از آمادگی و تعهد لازم برای هر برخوردی و در راس آن برخورد نظامی با استکبار جهانی است و بسیج در قدرت سخت در هشت سال دفاع مقدس نشان داد با رشادت و جوانمردی در کنار نیروهای مسلح از این کشور و جغرافیای آن دفاع جانانه می‌کند.

نماینده ‌ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: نوع سوم قدرت، قدرت هوشمند است، این قدرت ترکیبی از قدرت سخت و نرم است و این قدرت ‌امروز در اختیار نیروهای مسلح و بسیج است و اوج افتخار نیروهای مسلح ما همین قدرت هوشمند است که به برکت نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار دفاعی را باید جدی گرفت، افزود: الحمدلله ما در این  زمینه در اوج هستیم و امروز صدها دستاورد بزرگ در  این عرصه، جمهوری اسلامی را  تبدیل به کشوری امن و قدرتمند کرده که  با زبان اقتدار با دنیای استکبار سخن می‌گوید.

علیدادی‌سلیمانی گفت: امروز در بحث اقتدار نظامی به فضل الهی از کشورهای مقتدر جهان هستیم و در اقتدار اقتصادی است که مولفه‌های دیگر آن را باید جدی گرفت، دولتمردان همه سعی و تلاش خود را باید بگذارند تا اقتدار اقتصادی که در شأن ملت اسلامی است را برای دنیا تثبیت کنند‌ تا از کشورهای مقتدر در این بخش  باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا