مرکزی

شهید سلیمانی در تاریخ ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد:  سالگرد شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت یادآوری رشادت شهدای بزرگوار است که باید یاد آنان گرامی داشت.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی فردی با تقوای الهی و علمدار بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه اراک با اشاره به مذاکرات وین بیان کرد: طرف‌های غربی در مذاکرات وین باید حق قانونی ملت ایران را به رسمیت بشناسند و بدانند ایران تحت فشارها از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

 دری نجف‌آبادی با اظهار امیدواری از نتایج خوب و مثبت مذاکرات گفت:  آرامش حکیمانه باید در این دور مذاکرات حاکم باشد.

وی همچنین پیرامون ۹ دی خاطرنشان کرد: در وقایع ۸۸ عده‌ای به دنبال این بودند با انقلاب مخملی و زرد در امور کشور ما دخالت کنند، اما بصیرت و هوشیاری مردم مانع از تحقق این اهداف شوم دشمنان شد.

 امام جمعه اراک با بیان اینکه در مسیر فتنه ۸۸ جریان‌های انحرافی شکل گرفت که با درایت رهبری و هوشیاری مردم بی‌نتیجه ماند، افزود:  اساس و بنای ایران از ابتدا تاکنون بر تقلب نبوده و این بزرگ‌ترین اتهام واهی بود که در جریان روند انتخابات به ایران وارد کردند  تا از این طریق به اهداف خود برسند.

دری همچنین در خصوص  مشکلات بخش کشاورزی تصریح کرد: این بخش دارای مشکلاتی است که این مشکلات ناشی از  عدم انجام مراقبت‌های لازم است، در حالی که اگر قصد صادر کردن محصولات را داریم باید استانداردهای کشور مقصد را رعایت کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا