خراسان رضوی

شهید سلیمانی یک تفکر و مکتب است

 

 

به گزارش برگزیده های ایران از خواف، حجت الاسلام برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف گفت: همیشه مستکبران وقتی می بینند یک نیروی اثرگذاری در جامعه ی ایرانی وجود دارند او را ترور فیزیکی می کنند شما این رادر جریان شهید سلیمانی به وضوح دیدید.

وی افزود: شهید سلیمانی اسطوره اراده،مقاومت ، ایثار، مردانگی، ولایت مداری و ازهمه مهمتر اسطوره حزب الله مقاومت درکل دنیاست.

امام جمعه خواف با اشاره به اقدام استکبار جهانی در حذف نام و عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فضای مجازی گفت: این اقدامات ناشی از ترس و واهمه دشمن است. ولی استکبار باید بداند شهید سلیمانی نه یک فرد بلکه یک تفکر و مکتب است که فراموش شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم شاهد بودیم که همه کشورهای منطقه و علاقه‌مندان به مبارزه با استکبار جهانی مراسماتی برگزار کردند و ضمن مرور آموزه‌های انقلاب، اعلام کردند حق خود می‌دانند که از قاتل سردار سلیمانی انتقام بگیرند و در این راه انقلاب جدیدی را صورت داده‌اند که نمونه آن را در اجتماع بغداد شاهد بودیم.

حجت الاسلام برزگرنژاد در ادامه گفت: اخیرا دیدید که در محاصره کشتی اماراتی توسط انصار الله یمن، کشتی پر از اسلحه را تصرف کردند و نه اماراتی ها، نه اسرائیلی ها  و نه آمریکایی ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند. امروز شما ضعف‌ آمریکایی را می بینید. ترامپ یک روز گمان می کرد باترور فیزیکی شهید سلیمانی برگ برنده به دستش می آید و در انتخابات موفق می شود ومی تواند در دنیا درلیست مذاکره برجام و در مسائل سیاسی یک برند موفقیتی بنام خودش کند اما امروز منفورترین چهره دنیا ترامپ است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا