مرکزی

شهید گمنام در آغوش خاک آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر اراک تشییع در محوطه صدا و سیمای استان مرکزی به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت صدا و سیمای استان مرکزی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

 

 مردم سرزمین آفتاب در حالی که پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را بر دستان خود تشییع کردند که در غم شهادت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.

به گزارش برگزیده های ایران امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک ۲۵۰ شهید دوران دفاع مقدس همزمان در تهران و ۲۴ استان کشور با حضور مردم مومن و انقلابی تشییع شد.

 

آیین تشییع به صورت همزمان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، برگزیده های ایران، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی و همدان در حال برگزاری است.

 

۱۵۰ شهید گمنام در پایتخت و ۲۵ شهید در اصفهان و بقیه در سایر استان‌های کشور تشییع می‌شود که مراسم وداع با این شهدای گرانقدر، دیروز و دیشب در مصلای شهرهای مختلف برگزار شد. 

در شهر اراک نیز مراسم وداع شب گذشته در مصلی بیت‌المقدس اراک و امروز با تشییع پیکر شهید در محل صدا و سیما برگزار شد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا