آذربایجان غربی

شوراها با کارهای نظارتی مانع بروز تخلفات در شهرداری‌ها شوند

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، محمدصادق معتمدیان صبح روز شنبه در نخستین جلسه شورای اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت اظهار داشت: به دلیل کاهش نظارت، شاهد بروز پرونده‌های تخلفاتی بودیم و این امر تبعات جبران ناپذیری دارد و موجب کاهش اعتماد عمومی مردم و مشکل در خدمات‌رسانی می‌شود و به همین دلیل باید نظارت بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری مورد توجه باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر اجرای نظارت‌های پیشگیرانه بیان کرد: باید با تقویت رویکرد پیشگیرانه و تشدید نظارت‌ها مانع بروز تخلفات شد و با ساز و کارهای نظارتی دقیق بر وضعیت مانع بروز هرگونه تخلفات در شهرداری‌ها شویم.

وی گفت: شوراها باید رویکرد اقتصادی داشته و به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند زیرا یکی از چالش‌های ما تهاجم فرهنگی است و باید بازنگری مهندسی در مورد مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد. همچنین با تغییر رویکردهای اقتصادی باید به سوی درآمدزایی حرکت کنیم.

معتمدیان عنوان کرد: حل مسائل حاشیه‌ای، تکدی‌گری و معتادان متجاهر از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. تا مانع گسترش این موارد بشویم.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم رفع محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق کمتر برخوردار است و در آذربایجان‌غربی نیز بر این مساله متمرکز شده و بر اساس مطالعات علمی در راستای تحقق عدالت اجتماعی باید برنامه‌ریزی جدی انجام گیرد.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها باید در بحث تولید ثروت و ایجاد اشتغال نقش آفرین باشند و در این راستا نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است در این جلسه با رای‌گیری اعضای شوراهای اسلامی استان، رسول اصغرزاده به عنوان رییس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا