لرستان

شورای اداری استان لرستان در خرم آباد برگزار شد

شورای اداری استان لرستان در خرم آباد برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، دکتر زیویار استاندار لرستان در سخنانی گفت: جلسه شورای اداری استان با پیگیری چند دستور کار برگزار و گزارشات دستگاه های اجرایی در زمینه وضعیت تامین نیاز بازار، حوزه اقتصاد و دارایی و مصرف حامل های انرژی بویژه در بخش گاز توسط مدیران مربوطه ارایه و مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر زیویار در ادامه اظهار داشت: با توجه به ورود موج سرما به کشور و در پی آن افزایش مصرف گاز، مقرر گردید دستگاههای اجرایی مطابق با بخشنامه صادره تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه تعطیل و کار ادارات نیز صبح ها با نیم ساعت تاخیر از ۸ آغاز شود . وی افزود: در این جلسه همچنین از دکتر نجفی استاد علوم سیاسی و متخصص در حوزه تاریخ تحولات کشور دعوت شد و در همین رابطه تحلیلی از اوضاع کنونی و بویژه از دو شخصیت تاثیر گذار در نظام مدیریتی یعنی امیر کبیر و شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد .

وی افزود : عمده تاکیدات جلسه امروز شورای اداری مربوط به این موضوع بود که می توان با امکانات کم کارهای بزرگ و تاثیرگذار انجام داد تا در شرایط دشوار قدم های اساسی در راه موفقیت کشور برداشته شود .

دکتر زیویار تصریح کرد: تاریخ کشور سرشار از اسطوره هایی همچون امیر کبیر و سردار سلیمانی هاست که با کمترین ابزار و امکانات اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده اند که در یاد و خاطره مردم به یادگار مانده اند . وی اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز یک اسطوره بود که در زمان متوقف نماند و با عمل خود که به نوعی خدمت به مردم کشورهای منطقه بود، از خود شخصیتی موثر و الگویی برای ملت های آزاده به جا گذاشت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا