چهارمحال و بختیاری

شورای اسلامی شهرکرد از طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهرکرد حمایت می‌کند

شورای اسلامی شهرکرد از طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهرکرد حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ،مصطفی حیدری در یکصد و شصت‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در دولت سیزدهم فرصت‌های مطلوبی ایجاد شده که استفاده از آن برای تسریع در روند توسعه شهرکرد ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: در این راستا باید نشست‌های تخصصی با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برگزار و نسبت به تصمیم‌گیری درخصوص بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرکرد اقدام شود.

حیدری افزود: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف توسعه در بخش‌های مختلف شهرکرد حمایت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد به پیگیری برای احداث مرکز نگهداری سالمندان در شهرکرد اشاره و تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از این طرح به‌طور کامل حمایت می‌کنند.

سرپرست مرکز مؤسسه جهاندیدگان شهرکرد و عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: برای احداث مرکز نگهداری سالمندان در شهرکرد دو قطعه زمین در نظر گرفته شده است.

امامقلی بلالی‌دهکردی تاکید کرد کرد: یکی از این زمین‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و یکی دیگر از آن‌ها هفت هزار مترمربع وسعت دارد.

وی یادآور شد: هر دو قطعه زمین پیش‌بینی شده برای احداث ساختمان و راه‌اندازی مرکز نگهداری سالمندان در شهرکرد اهدایی از سوی خیران نیک‌اندیش است.

بلالی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره مؤسسه جهاندیدگان شهرکرد از مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری انتظار دارند تا برای تسریع در روند اجرای این طرح نسبت به سرعت‌بخشی به تغییر کاربری زمین‌ها و صدور رایگان پروانه ساختمانی همکاری و اقدام کنند.

سرپرست مرکز مؤسسه جهاندیدگان شهرکرد اظهار داشت: هم‌اکنون ۶۰ نفر از سالمندان در مؤسسه جهاندیدگان شهرکرد نگهداری و خدمات مطلوب و مورد نیاز به آنان ارائه می‌شود.

شایان توجه است، اعضای شورای اسلامی شهرکرد در این نشست کلیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدأ و تغییر کاربری مجموعه فرهنگی و گردشگری واقع در بوستان تهلیجان جنوبی به‌منظور مشارکت با بخش خصوصی را تصویب کردند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا