اردبیل

شورای شهر آماده احیای تیم فوتبال شهرداری است/ ضرورت استفاده از ظرفیت علی‌دایی‌ها در توسعه ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بهروز اسکندرپور، اظهار کرد: شورابیل ظرفیت بی‌نظیری برای توسعه ورزش همگانی است که در کنار پارک‌های محله‌ای می‌تواند به همگانی شدن ورزش ورزش کمک کند.

وی ضرورت برگزاری همایش‌های پیاده‌روی با خانواده را با بهبود شرایط کرونایی یادآور شد و افزود: بهتر است شهرداری در راستای تقویت ورزش همگانی، مردم را تشویق و ترغیب کنند تا به نشاط و سرزندگی خود بیشتر بها دهند.

شورابیل ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه ورزش‌های آبی دارد

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های پارک‌ها و اماکن تفریحی در راستای برگزاری برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و هنری باید مورد توجه باشد. مجموعه گردشگری شورابیل می‌تواند بستری برای توسعه ورزش‌های آبی و قایق‌رانی باشد.

اسکندرپور گفت: در این راستا کارگروهی با محوریت شورا و شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان شکل گیرد تا در کنار دعوت از سرمایه‌گذاران، از توان نخبگان ورزشی و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در این بخش استفاده شود.

وی ضرورت توجه به ورزش فوتبال به‌عنوان مطالبه به حق آحاد جامعه اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: برای اهالی فوتبال قابل هضم نیست که شهر همجوار دارای یک تیم فوتبال قوی باشد اما فوتبال اردبیل از بی‌برنامگی و عدم حضور در لیگ‌های کشوری رنج ببرد.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: این استان شخصیت بی‌نظیر و جهانی همچون علی دایی دارد که به راحتی می‌توان از ظرفیت وی در راستای توسعه ورزش فوتبال استفاده کرد.

اسکندرپور از اداره کل ورزش و جوانان خواست؛ در کنار دعوت از چنین چهره‌های شاخص و برجسته از وزیر ورزش و جوانان که خود چهره علمی و دانشگاهی است دعوت کند تا با سفر به اردبیل و هم‌اندیشی دلسوزان این حوزه بخش عظیمی از موانع و مشکلات رفع شود.

وی گفت: ما نباید به نام‌گذاری یک بلوار به نام علی دایی اکتفا کنیم بلکه بهتر است از توان و ظرفیت چنین چهره‌های شاخص ملی و جهانی در توسعه فوتبال این استان بهره گرفت.

اسکندرپور در پایان بیان کرد: شورا و شهرداری آماده کمک به احیا و توانمندسازی تیم فوتبال شهرداری است و در این زمینه از هیچ تلاش، کوشش و پیگیری در دوره ششم شورا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا