چهارمحال و بختیاری

شورای عالی انقلاب فرهنگی سند تحولی آموزش و پرورش را اجرایی کند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه بیگانگان امروز همچنان درگیرند که مذاکره را با مذاکره پیش ببرند، گفت: اما مذاکره به تنهایی برای ما موضوعیت ندارد و ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به رسوایی امریکا، افزود: امروز نیز مذاکرات پیگیری می‌شوند اما برای رفع تحریم‌ها، نه صحبت در مورد مسائل هسته‌ای و وقت‌کشی کردن که اگر به دنبال برگشت به برجام با حفظ تحریم هستند باید گفت این عمل نشدنی است.

نکونام با بیان اینکه مسئله اساسی امروز استان آب است، اظهار داشت: قبلاً نیز تذکر داده بودیم به جای اینکه در مسئله آب یک دیگر را متهم کنیم به خداوند پناه ببریم و به دعا و نیایش رجوع کنیم که مشکل آب جز از این طریق حل نمی‌شود هرچند فعالیت‌های مدیران در جای خود لازم است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: حرکات معنوی از اصفهان شروع شد که امیدواریم ادامه پیدا کند که البته تنها نباید به نماز باران خلاصه شود بلکه در همه حالات باید دعا کرد تا خداوند آب را بر ما نازل کند.

تنها تغییر دستورالعمل‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی کافی نیست

امام جمعه شهرکرد به رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: درست است که دستورالعمل‌‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی شد اما تنها با این روش کار درست نمی‌شود بلکه این اعضا باید نگاه‌هایشان را با نکته‌های رهبر انقلاب تغییر دهند و درک کنند منظور از تغییر چیست و دانشجویان باید در چه عرصه فرهنگی و علمی رشد کنند، سعی کنند تا سند تحولی آموزش و پرورش اجرایی شود و فرهنگ اسلامی توسعه یابد که این اقدامات لازمه یک حکومت اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: نگاه نکنید که در درون کشور یک سری افراد مادی وجود دارند و نگاه‌های مادی و ضعیف را تلقین می‌کنند بلکه باید واقعیت را دید، در رسانه‌های استکباری همه مطالب علیه دین خدا و اسلام است ولی پشت این پرده حقایقی انکارناپذیر است که علیرغم این همه تبلیغات مستکبرین با قدرت پیش می‌رود. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا