قزوین

شورای وحدت یک مجموعه فراجریانی است

شورای وحدت یک مجموعه فراجریانی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ هادی عباسی، قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان قزوین در نشست خبری با رسانه ها که با محوریت تشریح برنامه ها عصر روز گذشته در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد؛ به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی باید وحدت واقعی میان نیروهای انقلابی و ارزشی شکل بگیرد تا بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم و منافع ملی و مردم تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه وحدت هدف اصلی همه جناح ها می باشد، افزود: تشکل های سیاسی نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و بیان شاخص ها در انتخاب اصلح دارند و ما نیز تابع سیاست های دفتر مرکزی هستیم تا سیاست ها و دستورالعمل ها ابلاغ و اجرایی شود.

عباسی اظهارکرد: در حال حاضر در این دوره کارگروه های تخصصی تشکیل نشده و فعلا به کاندیدای مصداقی ورود نکردیم و هدف ما این است مردم را به مشارکت تشویق کنیم.

قائم مقام اجرایی شورای وحدت استان قزوین درخصوص برنامه های برگزار شده توسط این شورا توضیح داد و گفت: از آغاز فعالیت رسمی شورای وحدت در استان قزوین همایش مهم وحدت و بصیرت را در قزوین با محور تبیین گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری انتخابات با حضور دو شخصیت شاخص کشور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت قزوین و منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه به قزوین برگزار کردیم.

وی افزود: همایش وحدت و مشارکت و همایش وحدت و پیروزی با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس شورای وحدت کشور به زودی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین تصریح کرد: شورای وحدت یک مجموعه فراجریانی است و نباید قربانی یک جریان خاص شود و این را ظلم به مردم می‌دانیم.

عباسی بیان کرد: قرار نیست فرد یا افرادی به عنوان منتخب شورای وحدت را در استان به مردم معرفی کنیم البته در این راستا حتما بیانیه ای در روزهای نزدیک به انتخابات از سوی دفتر مرکزی منتشر می شود و مواضع شورای وحدت را اعلام می کنیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا