اخبار ورزشی

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

– اخبار ورزشی –

حسن شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر اظهار داشت: هر دو تیم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتند و شرایط جوی هم روی بازی تأثیر منفی گذاشته بود. در نیمه دوم بعد از خوردن گل اول، بازی دست ما بود که متأسفانه در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و کارمان بسیار سخت شد.

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

 

وی در ادامه افزود: وقتی ۲ بر صفر عقب افتادیم، اصلاً فکر نمی‌کردیم بازی را مساوی کنیم، ولی خدا را شکر که بهترین اتفاق رخ داد و توانستیم دو گل بزنیم. ارزش این مساوی به اندازه برد بود و خوشحالیم که در سیرجان امتیاز گرفتیم.

شوشتری در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان پورموسوی در لیگ برتر می‌مانند یا خیر، یادآور شد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم، چون تیم خوبی داریم و سرنوشت ماندن هم دست خودمان است. قطعاً از این بابت نگرانی نداریم. البته این را هم باید بگویم که ما در این فصل خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد خودش در این فصل گفت: من سه پاس گل دادم و یک گل زدم. خدا را شکر از عملکردم راضی هستم. دوست دارم بهتر از این بازی کنم تا هواداران و کادر فنی هم راضی باشند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا