لرستان

شکارچی بی رحم بزکوهی دستگیر شد

شکارچی بی رحم بزکوهی دستگیر شد

به گزارش برگزیده لرستان ، علی سالاروند از دستگیری شکارچیان بی‌رحم که پس از شکار دو راس بز کوهی در گرین کوه لرستان و درگیری با محیط‌بانان دلفان از محل متواری شده بودند، در شهرستان نهاوند خبر داد.

سالاروند در این باره گفت؛ دو نفر شکارچی متخلف که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار دو راس بز کوهی کرده‌ بودند پس از درگیری با مامورین محیط زیست از محل متواری و نهایتا با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک همیاران محیط زیست در شهرستان‌ نهاوند دستگیر شدند.

علی رزاقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان نیز در تکمیل این خبر اظهار داشت؛ پس از دریافت گزارش از همیاران مبنی بر شکار دو راس بز کوهی در منطقه‌ شکار و صید ممنوع گرین توسط دو نفر شکارچی متخلف که از ساکنان بومی بخش خاوه جنوبی شهرستان دلفان بودند بلافاصله دستور قضایی اخذ و مأمورین محیط زیست به محل مخفیگاه متخلفین اعزام شدند، اما متاسفانه با دخالت و درگیری همدستان آن‌ها و ممانعت از انجام دستور قضایی، متخلفین توانستند از این فرصت‌ استفاده نمایند و با لاشه‌های شکار و سایر ادوات تخلف به شهرستان‌ نهاوند متواری شوند.

وی در تکمیل این خبر گفت؛ پس از پیگیری‌های محسوس و نامحسوس محل اختفای متخلفین در شهرستان نهاوند مشخص و با همکاری اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و با دستور قضایی از مخفیگاه متخلفین بازرسی به عمل آمد و لاشه دو راس بز کوهی از محل اختفای متخلفین کشف و ضبط شد.

رزاقی افزود؛ پرونده‌ این متخلفین در دادسرای شهرستان نهاوند به اتهام شکار دو راس بز کوهی و توهین و درگیری با مأموران در حال رسیدگی می‌باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان در پایان ضمن قدردانی از همیاران محیط زیست و همکاران شهرستان نهاوند در پیگیری این تخلف از همه دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا