خراسان رضوی

شکست خانگی فرش‌آرا مقابل مس سونگون/ مرتضایی: نتیجه عادلانه تساوی بود

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در چهارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه دو بر یک از مس سونگون تبریز شکست خورذ. 

گل‌های این دیدار را احمدرضا حسن‌پور برای فرش‌آرا و حمزه کدخدایی و سالار آقاپور برای مس سونگون به ثمر رساندند.

همچنین میلاد قنبرزاده از فرش‌آرا و با علی صمیمی و سالار آقاپور از مس سونگون با کارت زرد داور جریمه شدند.

گفتنی است؛ چیپس کامل مشهد، دیگر نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر، فردا در ورزشگاه کارگران مشهد از سن ایچ ساوه میزبانی خواهد کرد. 

اما سرمربی فرش‌آرا مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران با تشبیه این دیدار به یکی از دیدارهای تیم ملی فوتسال در جام جهانی گفت: این بازی شاید تکرار آن دیداری بود که علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی با خطای هند در بیرون محوطه جریمه اخراج شد اما در این بازی حتی خطا هم گرفته نشد. 

مجید مرتضایی افزود: در صحنه‌ای دیگر نیز حمید احمدی بدون توپ روی بازیکن ما خطا کرد اما اینجا هم خطایی از سوی داور اعلام نشد که به همین دلیل است در جام‌جهانی هم مرتکب این چنین خطاهایی می‌شویم.

نتیجه عادلانه، تساوی بود

وی با بیان اینکه دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند، اظهار کرد: در چنین بازی حساسی که برای دو تیم مهم است، این لحظات که از چشم داور دور می‌ماند در نتیجه تأثیرگزار خواهد بود.

سرمربی فرش‌آرا مشهد با تاکید بر اینکه باید شکل داوری فوتسال تغییر کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه وقتی اینگونه خطاهای تأثیرگذار نادیده گرفته می‌شود، عموم تصور می‌کنند تیمی که شکست خورده ضعیف‌تر بوده اما از نظر من اینگونه نیست و نتیجه عادلانه تساوی بود.

مرتضایی در پاسخ به سؤالی پیرامون میزان تأثیرگذاری جوسازی‌های مس سونگون در تصمیمات داوری اظهار کرد: قطعا واکنش‌های نیمکت حریف تأثیرگذار است، مسئله این است که کادر مس سونگون جور تماشاچی‌های خود را نیز می‌کشند، ولی دادن کارت زرد به نیمکت‌نشینان حریف دردی از ما دوا نمی‌کند، خطاهای فاحشی صورت گرفت که از دادن کارت زرد به نیمکت حریف مهمتر بود.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مس سونگون باید از داشته‌ها دفاع کرد، گفت: ما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم اما با یک اشتباه نتیجه عوض شد و این ویژگی اینجور بازی‌هاست که اشتباهات نتیجه را تغییر می‌دهند.

به داور اعتراض می‌کنم تا خودم را تخلیه کرده باشم

سرمربی مس سونگون تبریز هم با اشاره به بازی خوب دو تیم گفت: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم چون سه بازی است که با شش هفت بازیکن در حال بازی هستیم که همگی تمام تلاش خود را می‌کنند.

حمید بی‌غم با اشاره به نبود مهره کلیدی خود، فرهاد فخیم افزود: ما دو بازیکن مصدوم دیگر هم داشتیم اما باید با همین داشته‌ها بازی و تلاش کنیم.

وی در مورد اعتراضات خود و کادر مس سونگون به داوری نیز خاطرنشان کرد: این‌ها اعتراض نبود. خالی کردن انرژی خودم بود، من گاهی می‌دانستم حق با داور است اما فریاد می‌زدم تا انرژی خودم را تخلیه کنم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا